فروش سردخانه جسد یک، دو و سه کابین + مشخصات فنی (3)

فروش سردخانه جسد – یک، دو و سه کابین + مشخصات فنی
سردخانه

پانل های 10 سانت و 7.5 سانت بیشتر برای سردخانه های زیر صفر (پانل ده سانت تا دمای منفی 30 درجه در مناطق معتدل بکار می رود) و پانل های 15 سانت اغلب برای ساخت سردخانه های تونل انجماد مورد استفاده قرار می گیرد. دسته سومی از سردخانه ها وجود دارند که برای سرد کردن سریع مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرد که به آن تونل انجماد گفته می شود. یکیدیگر از مراحل آموزش ساخت سردخانه، نصب درهای آن است که جزو حساسترین مراحل ساخت به شمار میرود. ۳ ـ ۱۵ ـ عایق رطوبتی ـ پوششی است از جنس نفوذناپذیر در برابر آب مانند مواد قیراندود شده و غیره که به منظور جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به عایق حرارتی و بنا بکار میرود . ساخت این سردخانه به این صورت است که اتاقی در ساختمان مورد نظر انتخاب می شود سپس با ساندویچ پانل عایق می شود و پس از آن تجهیزات برودتی و سرمایشی درون آن نصب می شود. مارپیچی، ظرفیت این نوع از سیستم برودتی از ۱۰۰ کیلوگرم تا ۳۰۰۰ کیلوگرم در ساعت است و برای انجماد محصولات گوشتی مانند گوشت مرغ، ماهی و انواع همبرگرها کاربرد دارد. نوع و ضخامت عایق تأثیر بسیار مهمی در جلوگیری از اتلاف انرژی و افزایش عمر سیستم برودتی و در نتیجه پیشگیری از فساد و خرابی مواد نگهداری شده دارد. This a​rticle w as do ne with GSA Co​ntent Ge nera​to​r DE᠎MO!

تزریق گاز دیاکسید کربن به فضای سردخانه و ایجاد فشار مثبت از این طریق و در نتیجه کاهش میزان اکسیژن در سردخانه. 1. در حالت اول کربن دیاکسید از مخزنی که در مجاور اتاق طراحی شده به هوای درون اتاق تزریق می شود. از کالاهايى که داراى اشکال منظم هندسى هستند مانند جعبه و کارتن تا کيسه هاى مواد بى شکل مانند سبزى و ميوه به صورت خام يا فرآيند شده به شکل قوطى هاى کمپوت و کنسرو و مربا، ترشى و … با توجه به نوع مواد غذایی که نگهداری میکنند، هر اتاق سرمای متفاوتی دریافت میکند. به همین دلیل برای نگهداری بستنی از دمای 18- درجه در سردخانه استفاده میکنیم. رنج دمای مورد نیاز در سردخانه، فشار کاری و اثرات زیست محیطی از عواملی است که باعث انتخاب مبرد مناسب جهت یک سردخانه میشود. محصولاتی مانند انواع بستنی، کره، همبرگرهای آماده، پنیر پیتزا و غیره نیاز به نگهداری در سردخانه زیر صفر دارند.

خواندن
آماده شدن برای حرکت به سمت فناوری و نوآوری با بودجه های کم!

دمای تونل انجماد به طور معمول تا 40- درجه نیز میرسد.

سردخانه هایی که برای نگهداری میوه و لبنیات مورد استفاده قرار میگیرند و از نوع بالای صفری هستند که برای نگهداری مواد غذایی در دمایی بالاتر از دمای انجماد کاربرد دارد. تونل انجماد برای سرد و منجمد کردن مواد غذایی با سرعت بالایی استفاده دارد به صورتی که به سرعت دمای مواد غذایی را به 18- درجه میرساند. دمای تونل انجماد به طور معمول تا 40- درجه نیز میرسد. درب تونل نیز از مهمترین نکاتی است که هنگام طراحی و ساخت مورد توجه قرار میگیرد. یکی از مهمترین مزیت های این دستگاه نسبت به نوع خطی این است که فضای کمتری را اشغال می کند، در حالی که ظرفیت نسبتاً برابری با نوع خطی دارد. بسیاری از فروشگاههای بزرگ مانند هایپرمارکتها، برای انبار کردن فرآوردههای منجمد نیاز به یکی از مهمترین تجهیزات فروشگاهی یعنی سردخانههای زیرصفر دارند، همچنین صنایع دیگری مثل کشتارگاههای گاو، گوسفند، شتر و مرغ و همچنین صنایع شیلات نیاز مبرم به ساخت سردخانه صنعتی دارند.

به آن توجه می کند.

پس از انتخاب محل سردخانه با توجه به مندرجات بند ۴ مهندس طراح باید ساختمان اصلی , سایر بناها و محوطه را با در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و بر اساس حجم مفید مورد نظر و رعایت موارد زیر طوری طراحی کند که ضمن استفاده بهینه از زمین نیازهای سردخانه به بهترین وجه ممکن تأمین گردد . به دلیل طراحی پیچیده ساخت و نصب این دستگاه نسبت به نوع خطی گران تر می باشد. سردخانه جسد (مرده) به منظور نگهداری از فوت شدگان برای مدت زمان کوتاه و موقت یا مدت زمان طولانی طراحی شده است . دمای فعالیت این نوع از سردخانه ها زیر صفر درجه سانتیگراد بوده و دمای معمول آن 18- درجه قیمت فن کندانسور سردخانه سانتیگراد است. ۵ ـ ۶ ـ ۶ ـ ۷ ـ در سالنهای نگهداری زیر صفر پیش بینی لازم برای جلوگیری از یخ زدگی بین در و چهار چوب آن باید به عمل آید . کاربری پروژه، شرایط آب و هوایی ، نوع برق منطقه و برند قطعات از دیگر پارامتر هایی هستند که کارشناس هنگام محاسبه هزینه ساخت سردخانه به آن توجه می کند. تهویه فضای بالای سقف کاذب ( فضای بین سقف اصلی و کاذب ) برای جلوگیری از تقطیر آب و کاهش دما ضروری است .

خواندن
ستاد اسکان آموزش و پرورش بوشهر پذیرای 97 هزار مسافر بود

Th᠎is  post h᠎as ​been g᠎en​erated by GSA Con᠎te nt  G enerator  DE MO᠎!

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *