دستگاه پرس برک ادرس (2)

دستگاه پرس برک – ادرس
خم برک, خمکاری برک, پرس برک

این ماشین آلات عملیات خمکاری را به ضخامت چند میلیمتر تا قطعاتی به طول چند ده متر روی ورق فلزی انجام میدهند. این دستگاهها عملیات خمکاری را به ضخامت تنها چند میلیمتر تا قطعاتی به طول ۱۰ها متر بر روی ورق های فلزی انجام میدهند کی از مزایای خم CNC افزایش دقت در محل خمکاری و کاهش خطاهای نصب و مونتاژ قطعات می باشد. همچنین این سیستم دارای سه نوع حرکت اعم از حرکت سریع در ابتدای سیکل و سپس حرکت کُند جهت خمکاری روی ورق و نهایتا حرکت سریع برگشت فَک می باشد. بنابراین، پرس ترمزها باید سیستم هیدرولیک را در آن یکپارچه کنند. ۳ فک بالای دستگاه و وابستههای آن که حرکت خود را از الکترو موتوری که در قسمت پایه سمت راست نصب شدهاست، میگیرد. به دلیل اینکه بر خلاف سایر دستگاه های پرس، در این نوع دستگاه ها فک بالای دستگاه کاملا قابل کنترل هستند و این کنترل سبب ایجاد فرم های دلخواه در ورق و قطعات می گردد، به دستگاه پرس برک مشهورند. این فرایند از سه غلتک تنظیم شده برای خم شدن یک ورق با تنظیم فاصله بین رول ها استفاده میکند. برای تماس با ما کافیست روی شماره تلفن های زیر کلیک کنید.

۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. به دلیل نوسانات بازار و چالش های پروژه های گوناگون برای کسب اطلاعات درباره هزینه جوش آرگون می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمائید. بطور مثال در صورت تولید یک جعبه تابلو برق که دارای خم های متفاوت میباشد می توان یک بار این خم ها را در برنامه کنترل دستگاه وارد کرده و برای آن نام گذاشت، بطور مثال باکس A و بعدا از آن برنامه استفاده کرد. از مزایای این فرآیند میتوان به ایجاد هم زمان دو خم ۹۰ درجهای و دقت زیاد آن اشاره کرد. از جمله فرایندهای شکلدهی ورق میتوان به خم کاری اشاره کرد. همچنین برای تولید قطعات شکلدهی شده منحصربهفرد از قالبهای سفارشی استفاده میشود. مهمترین روش برای تولید و ساخت محصولات فلزی، شکلدهی است. برای رسیدن به شعاع معین باید شعاع سنبه و ماتریس صحیح انتخاب شود. برای انجام این فرآیند نیاز به یک سنبه و ماتریس از جنش فولاد آب دیده می باشد. در این فرآیند، ممکن است در اثر بی دقتی، ورق چین خوردگی یا ترک خوردگی پیدا کند. یکی از علل برتری فلزات نسبت به مواد دیگر مانند سرامیک، توانایی تغییر شکل دائمی (پلاستیک) آن است.

خواندن
بهترین روش تولید لیبل پشت چسبدار (11)

دستگاه های خم کن ورق استیل دارای قدرت بیشتر و حجم بزرگ تری نسبت به دستگاه های خم کن ورق گالوانیزه دارند.از طرفی دستگاه های خم کن ورق گالوانیزه باید دقیق و بدون لغزش کار کنند زیرا هرگونه لغزش، تکان و عدم قرار گیری صحیح ورق بر روی قالب، باعث ایجاد خطوط بر روی سطح ورق شده و در نتیجه پوشش جنس «روی» سطح ورق از بین رفته و خطر زنگ زدگی و پوسیدگی بوجود خواهد آمد. در برخی روش های خمکاری تحت پرس با ساختن قالب های مختلف می توان خم های مورد نیاز را بر روی ورق فولادی ایجاد نمود. هزینه برشکاری با این روش نسبتا ارزان و مقرون به صرفه میباشد. یکی از دلایل این مسئله آن است که وقتی با خمکاری ورق این متریال را به هر شکلی خم می­کند، استحکام آن را به خطر نمی اندازد و ضخامت ان تغیر نمی کند و اتصالات موکولی داخل ورق ها، حتی با وجود تمام مراحل خمکاری ورق، پانچ cnc، شکل دهی و سایر مراحل نیز شکسته نمی شوند. با این نوع ماشین خم ورق، می توان ورق های آهنی و فولاد کم کربن را تا ضخامت ۳ میلی متر، ورق های آلومینیومی و آلیاژهای آن را تا ضخامت ۶ میلیمتر و همچنین ورقهای مس و برنج را تا ضخامت ۵ میلی متر خمکاری کرد.

از این رو دستگاه های پرس برک چینی جایگزین دستگاه های پرس برک اروپایی و امریکایی شدند. دارای میزکار با ابعاد مختلف ازعرض 1.25 متری تا 6 متری و از ضخامت 4 الی 20 میلیمتر است.به طور کلی بریک های بایکال با طراحی دقیق و استفاده از قطعات اروپایی ، کیفیتی مشابه دستگاه های اروپایی دارد،در حالیکه با قیمت بسیار مناسب تری ارایه می گردد. به طور کلی فرآیند خمکاری فلزات به نوع قطعه کار، ابعاد و ضخامت بستگی دارد. به طور کلی روش های خمکاری به سه دسته خمکاری V شکل، خمکاری گونیایی و خمکاری U شکل (ناودانی) تقسیم میگردد. روش خمکاری U شکل مشابه روش خمکاری گونیایی است و قالب آن ها به یک شکل ساخته می شود. خم کاری ورق های فلزی یکی از عملیات بسیار پرکاربرد در صنعت است. این دستگاه در صنعت کاربرد بسزایی دارد نظیر گار دریل،کرکره روکش بام ساختمان و انواع فرم های مختلف،با ضخامت و عرض های مختلف تولید میکند. خم کاری برای مقاصد گوناگونی چون ساخت باکس فلزی در صنعت الکترونیک، ساختمان سازی، دامداری و کشاورزی، کشتی سازی، کارخانجات و … را برای شرکت سازنده ارسال شود.

خواندن
چرا لیبل های حرارتی در چاپ مقرون بصرفه هستند؟ Copy (41)

Th is  data w᠎as gen​er ated ᠎by GSA​ C᠎ontent Gener ator ᠎DEMO .

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از انجام خم برک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *