عدم رعایت سهمیه تعیین شده برای دانشگاه فرهنگیان؛ چالش آموزشی عالی

[ad_1]

ایسنا/ خراسان جنوبی رئیس آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عدم رعایت سهمیه اختصاص یافته به دانشگاه فرهنگیان و استفاده از ماده 28 با نیازهای واقعی استان در حوزه نیروی انسانی، کمبود جدی فضای آموزشی، عدم تعادل نیروی انسانی در مناطق تابعه، میانگین بیش از 23 سال خدمت و پراکندگی روستاها را یکی از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش استان دانست.

سید علیرضا موسوی نژاد امروز یکشنبه 4 اردیبهشت در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جدید، گفت: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموزی و تجلیل از اصلی ترین استانی و کشوری. معلمان مهمترین این برنامه ها هستند.

به گزارش ایسنا، مسئول آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به تحصیل 8 هزار و 647 دانش آموز هر دو جنس در مقاطع مختلف تحصیلی در 203 مدرسه مرزی و 4 شهرستان مرزی استان، گفت: بر اساس سرشماری سال 95 کمترین تراکم دانش آموزی در 203 مدرسه مرزی و 4 شهرستان مرزی استان بوده است. جمعیت کشور در خراسان جنوبی 5.1 نفر در هر کیلومتر مربع است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی با بیان اینکه حدود 14 هزار فرهنگ در مجموعه های پرسنلی، اجرایی و آموزش و پرورش استان در حال خدمت به نسل آینده و تربیت نیروی کار مؤمن، متعهد و انقلابی است، گفت: حدود 8 هزار و 200 معلم در سطح استان فعالیت می کنند. سنگرهای مدارس خدمات آموزشی، آموزشی و آموزشی ارائه می دهند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: بر اساس تحلیل های انجام شده کمتر از 19 درصد دانش آموزان مدارس چندپایه در 32 درصد کلاس های دولتی مشغول به تحصیل هستند که این امر نشان دهنده کم تراکم و پراکندگی بالای استان و برنامه ریزی است. چالش ها و انجام می دهد.

خواندن
ده دستورالعمل درباره Aisi 4140 Meant To Be شکسته

رئیس آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عدم رعایت سهمیه اختصاص یافته به دانشگاه فرهنگیان و استفاده از ماده 28 با نیازهای واقعی استان در حوزه نیروی انسانی، کمبود جدی فضای آموزشی، عدم تعادل نیروی انسانی در مناطق تابعه، میانگین بیش از 23 سال خدمت گسترش روستاها، کاهش جمعیت روستایی، رونق حاشیه نشینی در اطراف شهرها و جابجایی آرام دانش آموزان در مناطق روستایی و شهری از مهمترین مشکلات آموزش و پرورش استان است.

موسوی نژاد، افزایش سهمیه خراسان جنوبی با افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان و ماده 28 برای جبران کمبود نیروی انسانی موجود بویژه در مناطق روستایی و عشایری و تربیت دانشجویان شایسته و توانمند ضروری است.

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *