لزوم برنامه ریزی شهرداری برای برگزاری همایش های خانواده در پایتخت

[ad_1]

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از برگزارکنندگان نمایشگاه قرآن گفت: شهرداری برای اوقات فراغت مردم برنامه ریزی کند.

به گزارش ایسنا، محمد آخودی در شصتمین جلسه شورای شهر تهران با قدردانی از وزارت ارشاد برای برپایی نمایشگاه قرآن، آن را همایش بزرگ خانوادگی خواند. این نمایشگاه که در سال های اخیر تعطیل شده است، اکنون به همت وزارت ارشاد اسلامی و معاونت قرآن و عترت برگزار شده است و این اقدام قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در سه شب گذشته بیش از ده ها هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده اند، گفت: در چند روز اخیر از نمایشگاه قرآن بازدید کردم و دیدم که استقبال بسیار خوبی از این رویداد فرهنگی شده است.

آخوندی ادامه داد: تحقق این نمایشگاه و استقبال بسیار خوب خانواده ها و اقشار جامعه نشان می دهد که اگر در این زمینه ها خوب کار کنید و برنامه ریزی خوبی داشته باشید مردم به بهترین نحو از شما استقبال خواهند کرد.

وی با اشاره به نزدیک شدن به فصل تابستان گفت: مدیریت شهری با توجه به فرصت باقی مانده تا تابستان می تواند اقدامات مناسبی را در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، ورزشی، هنری و … برنامه ریزی کند. برای خانواده ها با برنامه ریزی صحیح “به آرامی.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در این زمینه شهرداری باید از مشاوره شورای شهر و کمیته های تخصصی استفاده کرده و مصوبات لازم را دریافت کند. ما بودجه خوبی برای 1401 برای این اندازه گیری ها در نظر گرفته ایم.

خواندن
ساخت و تولید انواع سینک صنعتی استیل با کیفیت بالا

وی همچنین از همکاری شهرداری تهران در برگزاری نمایشگاه قرآن و فعالیت های زیباسازی این سازمان برای آماده سازی شهر برای ضیافت ماه مبارک رمضان تقدیر کرد. برخی که حتی استاد دانشگاه هستند مورد انتقاد قرار می گیرند که می گویند ما به امید خدا کار می کنیم و آیات قرآن را در شهر برای یادآوری نصب می کنند. ذکر نام خدا در شهر مورد اعتراض این افراد است و می خواهند رویکرد چهار سال پیش باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *