تسکین تب کرونری در کردستان

[ad_1]

ایسنا/ کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی دو بیمار جدید کرونا در 24 ساعت گذشته در استان خبر داد.

آرزو فلاحی بیان کرد: در حال حاضر 28 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با اشاره به تعداد بیماران بستری در کردستان به تفکیک شهرستان های استان، افزود: در حال حاضر 22 نفر در سنندج، 3 نفر در سقز، 2 نفر در مریوان و یک نفر در سروآباد در بیمارستان های استان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: در حال حاضر 6 بیمار عروق کرونر در یگان ویژه (ICU) بستری هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، فلاحی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته هیچ بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب در استان فوت نکرده است، گفت: تعداد فوتی های ناشی از بیماری عروق کرونر در کردستان از سال 1394 تا کنون. وی گفت: از این تعداد 887 نفر در سنندج، 318 نفر در سقز، 154 نفر در قروه، 107 نفر در کامیاران، 161 نفر در بانه، 92 نفر در دیواندره، 76 نفر در بیجار، 191 نفر در مریوان، 24 نفر در دهگلان و 5 نفر در سروآباد جان باختند. که به صورت بهداشتی و طبق دستورالعمل مربوطه دفن شدند.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون برای کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران، گفت: باید در اسرع وقت واکسن کرونا با مراجعه به مراکز جامع واکسیناسیون یا مراکز بهداشتی درمانی جامع و سه بار کامل تزریق شود. آی تی.

خواندن
قیمت طراحی سایت سال 1401

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *