کارت واکسیناسیون اجباری برای دریافت خدمات از امروز / برخورد با دستگاه های متخلف

[ad_1]

ایسنا/ گلستان استاندار گلستان در ستاد کرونا این استان از تصمیم به ارائه هرگونه خدمات در ادارات و موسسات گلستان از فردا در ازای دریافت کارت واکسیناسیون خبر داد.

علی محمد زنگنه در گفت و گو با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گلستان، با اشاره به لزوم چاره اندیشی برای کاهش سرعت شیوع ششمین پیک کرونا در استان، اظهار داشت: باید تلاش کنیم پروتکل های بهداشتی از جمله کل را رعایت کنیم. پوشیدن ماسک و فاصله گذاری فیزیکی در همه مکان ها و دایره ها رعایت شود.
وی با بیان اینکه سرعت افزایش واکسیناسیون دوز سوم در استان بسیار کند است، افزود: هدف 40 درصدی ما برای تزریق نوبت سوم واکسن کرونا در استان کاملا منطقی و قابل دستیابی است، اما سرعت شهرها باید انجام شود. افزایش.”

استاندار گلستان با بیان اینکه شهرها باید در رقابت سالم از نظر رشد واکسیناسیون کرونا در نوبت سوم ارزیابی و رتبه بندی شوند، خاطرنشان کرد: این یکی از اولویت های استانداران در روزهای اخیر است و انتظار داریم دوز واکسیناسیون انجام شود. جدی باش . سوم را دنبال کنید.

زنگنه گفت: ارائه هرگونه خدمات در ادارات، پایانه های اتوبوسرانی، ریلی و مسافربری، باجه ها، بانک ها، هتل ها، اماکن ورزشی، استخرها، کارگاه ها و صنایع کوچک و غیره. : متخلفین اطمینان دارند که معرفی و با آنها برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله اول به افرادی که این مصوبه را رعایت نکنند تذکر داده می شود، ادامه داد: تلاش ما این است که مردم را متقاعد کنیم که در سه نوبت واکسن تزریق کنند و شرایط افزایش درصد واکسیناسیون را به ویژه در کشور فراهم کنیم. دوز سوم “چاقو.
استاندار گلستان از تاج قرمز سه شهرستان گلستان خبر داد و گفت: شهر گرگان به شهرستان های علی آبادکتول و بندرگز اضافه شد و روند رو به افزایش بستری شدن بیماران در استان همچنان ادامه دارد. بر اساس آمار در حال حاضر بیش از 400 بیمار در بیمارستان کرونا بستری شده اند.

خواندن
نکات مهم در خرید مکمل ورزشی

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *