ناظر آلومینیوم اراک: داوری در نتیجه بازی موثر بود

[ad_1]

سرمربی اراک آلومینیو می گوید شرایط داوری روی نتیجه بازی تیمش مقابل پرسپولیس تاثیر گذاشته است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا امیدوار، سرمربی آرک آلومینیوم در پی باخت دو بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر گفت: به تیم پرسپولیس تبریک می گویم. اتفاقی در این بازی افتاد اما ما به حریف تبریک گفتیم. در جلسه هماهنگی بازی همه به برنامه بازی اعتراض کردند. با توجه به سردی هوا نمی دانم چرا در این زمان بازی ها به دلیل تبلیغات برگزار می شود. به نظر من اشتباهات داوری بازی را برگرداند. نمی خواهم برد پرسپولیس را زیر سوال ببرم اما اشتباهات داوری نتیجه بازی را تغییر داد.

وی درباره صحبت هایی که داور با رسول خطیبی انجام داد، گفت: ما از شرایط داوران مطلع هستیم و آنها با شرایط سخت قضاوت می کنند، اما وقتی گوشی در گوش داور است یعنی از آن استفاده می کند اما داور به ما گفت. برای خاموش کردن.” این است. در 2 صحنه کمک داور اعلام آفساید کرد و پس از آن داور جدید سوت زد که صحنه آفساید است. این یک جو روانی خاصی ایجاد می کند. اگر این اشتباهات نبود شاید نتیجه دیگری رقم می خورد و با حال و هوای دیگری زمین را ترک می کردیم.

امیدوار درباره حمایت هایی که شهاب عزیزی خادم، رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال باید از داوران انجام دهد، گفت: به نظر می رسد این حرفه ها به جلو فرار می کنند. واقعاً هیچ امکاناتی برای شرایط مساعد داوری وجود ندارد، اما با آنچه که دارند به خوبی از آن استفاده نمی کنند. وقتی شخصی از تلفن استفاده می کند، به این معنی است که شرایط بهتری خواهد داشت.

خواندن
آبسردکن - خرید آبسردکن ایستاده و رومیزی

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *