کتاب «تخریب دروازه شرقی» منتشر شد

[ad_1]

کتاب مصور «تخریب دروازه شرقی» تهیه شده و در پایگاه کتاب مصور ایران صدا در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی مرکز اسناد و تحقیقات سانتا دفسا، کتاب مصور «Destroição do Portão Oriental» به تهیه کنندگی Grupo Samava e Insonorização و به روایت حسین به آذین در 336 دقیقه تهیه و در ایران موجود است. پایگاه کتاب روایی صدا.

کتاب «تخریب دروازه شرقی» نوشته سرلشکر وفیق سامرایی، رئیس اطلاعات ارتش عراق است. این کتاب توسط عدنان قارونی ترجمه شده است. این کتاب دارای ویژگی های منحصر به فردی است که جذابیت خاصی به آن بخشیده است.

آشنایی با حزب بعث، تبیین علل جنگ عراق و ایران، وضعیت دو طرف، استفاده از سلاح شیمیایی علیه نیروهای ایرانی، تحلیل عملیات میدان نبرد ایران، کمک های خارجی به عراق در زمان جنگ، حاکمیت عراق ساختار، اخراج و اعدام در عراق، نارضایتی مردم، اهداف عراق پس از جنگ با ایران و به تصویر کشیدن جنگ کویت و عراق از موضوعات کتاب «تخریب دروازه شرقی» است.

کتاب «تخریب دروازه شرقی» برای پژوهشگران و علاقه مندان به بحث در مورد جنگ عراق علیه ایران، اوضاع عراق در زمان صدام و حمله ارتش بعث به کویت و پیامدهای آن خواندنی و مفید است.

قابل توجه است؛ کتاب «تخریب دروازه شرقی» در سه جلد منتشر می شود.

این کتاب در سال 1376 (1376) به زبان عربی گردآوری شده و مرکز اسناد و تحقیقات سانتا دفسا آن را در سال 1377 ترجمه و منتشر کرده است.

برای دریافت جلد اول کتاب «تخریب دروازه شرقی» در اینجا کلیک.

خواندن
ویدئو/ از انتشار تصاویر نسل کشی و ممنوعیت رسانه ای تا جنجال «منو فارسی»

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *