پرداخت بیش از 490 میلیارد تومان وام قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال برای روستاییان و عشایر خراسان شمالی

[ad_1]

ایسنا/ خراسان شمالی رئیس اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی از بازپرداخت بیش از 490 میلیارد تومان وام اشتغالزایی قرض الحسنه به روستائیان و عشایر این استان طی دو سال گذشته خبر داد.

مهدی اسلام خواه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای سیاست های وزارت متبوع در خصوص توسعه اشتغال کشاورزی و مهاجرت معکوس از شهر به روستا در سال های اخیر با وجود بیماری کرونا و برخی تحریم های اعتباری بالغ بر 492 میلیارد تومان برای اشتغال روستایی. و عشایر خراسان شمالی حقوق می گرفتند.

وی با بیان اینکه اشتغال روستایی در کشاورزی و دامپروری سهم بالایی در نرخ اشتغال استان خراسان شمالی دارد، گفت: حمایت از این بخش همواره وجود داشته است اما عدم اشتغال پایدار در این بخش ها به دلیل تخصیص اعتبار مطلوبی است که باعث شده است. عدم نظارت دستگاه های متولی این ادارات در سال های اخیر به این اداره داده شده است.

وی با اشاره به رتبه دوم فقر استان در کشور گفت: ایجاد اشتغال همچنان مستلزم تسهیلات کم بهره برای اقشار مختلف جامعه است اما نظارت بر نحوه استفاده و اجرای صحیح آن و جلوگیری از انحراف اعتبارات نیازمند قانون و فرآیند جامع است. اصلاح». سالها گذشت

اسلامخواه با بیان اینکه موضوع اشتغال روستاییان و عشایر باید به صورت ریشه ای حل شود، گفت: حل می شود.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
چرا همه مرده اند در مورد دستگاه نورد تیرآهن اشتباه می کنند و چرا باید این گزارش را بخوانید

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *