تنش ها در محله شیخ جراح قدس پس از افتتاح دفتر نماینده تندروهای کنست افزایش یافت.

[ad_1]

محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس در پی تصمیم یک نماینده تندرو برای افتتاح دفتری در این محله به دلیل درگیری میان فلسطینی ها و شهرک نشینان، تنش های شدیدی را تجربه می کند.

به گزارش ایسنا، نظامیان رژیم صهیونیستی یکشنبه شب به محله شیخ جراح در قدس اشغالی حمله کردند و سرکوب فلسطینیان را آغاز کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، ایتمار بن غفیر، نماینده تندرو کنست رژیم صهیونیستی، امروز دفتر نمایندگی خود را در محله شیخ جراح بیت المقدس به دلیل ملتهب شدن اوضاع در این شهر بازگشایی کرد.

جوانان فلسطینی در شهر قدس به ویژه در محله شیخ جراح به این اقدام تحریک آمیز و تجاوزکارانه بن غفیر اعتراض کردند و با اشغالگران صهیونیست درگیر شدند.

ارتش اسرائیل همچنین به ساکنان محله شیخ جراح و فعالان خارجی در این منطقه حمله و آنها را سرکوب کرد.

منابع محلی از حمله وحشیانه پلیس رژیم صهیونیستی ساکنان شیخ جراح از دستگیری دو جوان فلسطینی مطلع شدند.

در همین حال حماس با صدور بیانیه ای به اشغالگران اسرائیلی از ادامه تجاوزات خود به فلسطینیان در محله شیخ جراح هشدار داد و آن را بازی آتش خواند و تاکید کرد که همه فلسطینی ها برای دفاع از قدس شریف قیام خواهند کرد.

از سوی دیگر جنبش جهاد اسلامی از همه فلسطینی ها خواست تا خشم خود را ابراز کنند و بسیج عمومی برای کمک به مردم محله شیخ جراح را اعلام کنند.

جنبش جهاد اسلامی همچنین از فلسطینیان خواست تا برای مبارزه با تروریسم توسط شهرک نشینان و سربازان رژیم اشغالگر فلسطین در محله شیخ جراح تجمع کنند.

خواندن
هیئت ها باید پرسنل مناسب برای گروه دانشگاه تربیت کنند

ایتمار بن غفیر، یکی از اعضای تندرو کنست رژیم صهیونیستی، به دشمنی با فلسطینی ها شهرت دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه های عبری زبان، بن غفیر مدعی شد که هدفش حمایت از خانواده های یهودی است که دولت قادر به تامین امنیت آنها نیست.

او که به دشمنی با فلسطینی ها و مواضع افراطی خود شهرت داشت، سال گذشته برای تحریک ساکنان شیخ جراح و روزه داران فلسطینی دفتر نمایندگی در این محله افتتاح کرد که اعتراضات و درگیری های شدیدی را در پی داشت.
فلسطینی های ساکن در محله شیخ جراح در ماه رمضان سال گذشته دفتر بن غفیر را در جریان درگیری با اشغالگران تخریب کردند و پس از آن پلیس اسرائیل به محله یورش برد و تعداد زیادی از فلسطینی ها را به طرز وحشیانه ای سرکوب و بازداشت کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *