انسان با عمل صالح به خدا نزدیک می شود

[ad_1]

ایسنا/ کردستان امام جمعه موقت سنندج با اشاره به ارزیابی انسان با نشانه های ایمان از دیدگاه قرآن، گفت: امروز که عصر هجمه های شدید به دین است، انسان با ایمان و صالح به خدا نزدیک می شود. اعمال و تقوا و روابط صمیمانه با یاران پیامبر.

استاد سید حسن حسینی امروز جمعه (20 اسفند) در خطبه های نماز جمعه سنندج با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی گفت: این بنیاد انقلابی برای خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و به منظور خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تشکیل شده است. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

وی آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون از خودگذشتگی شهدا و جانبازان عنوان کرد و افزود: بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی (ره) دو نهاد بسیار ارزشمند هستند و روند موفقی در خدمت رسانی به مخاطبان دارند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به ارزیابی انسان با نشانه های ایمان از دیدگاه قرآن گفت: امروز که عصر هجمه های شدید به دین است، انسان با ایمان و عمل صالح به خدا نزدیک می شود. تقوا و ارتباط صمیمانه با یاران پیامبر.

وی لزوم الگوگیری مسلمانان از پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) را ضروری دانست و ادامه داد: انسان با این سه بازوی توانا می تواند به مقامی نائل شود که بالاترین مرتبه آن تقوای الهی است.

ماموستا حسینی با تاکید بر اینکه انسان باید مراقب رفتار خود باشد و با دیگران، رفتار و زبان خود صحبت کند، گفت: همه باید در برابر مشکلات صبر داشته باشیم.

خواندن
لایف کوچینگ چیست و چه تفاوتی با مشاوره روانشناسی دارد؟

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *