آیا لباس کاروان ایران در حاشیه است؟ / ایده ای که خریدار ندارد

[ad_1]

لباس کاروان ایران در بازی‌های آسیایی 2022 وارد چالش بزرگی شده و به نظر می‌رسد وعده بهترین لباس را باید فراموش کرد!

به گزارش ایسنا، لباس کاروان ایران در المپیک ریو به یکی از معضلات جدی تبدیل شده است. در آن المپیک لباس مدنظر در فضای مجازی با انتقادات زیادی مواجه شد تا جایی که کمیته ملی المپیک مجبور به تعویض لباس شد. اگرچه از کارگروه مد و پوشاک برای المپیک توکیو استفاده شد، اما پس از عرضه لباس کاروان، باز هم انتقادات زیادی وجود داشت و کمیته ملی المپیک آن طور که شایسته بود مورد توجه قرار نگرفت.

خریدار قول بهترین لباس را برای بازی های آسیایی نداده است؟
لباس مورد انتقاد در ریو

شاید اینطور به نظر برسد که اتفاقاتی که در المپیک ریو و توکیو افتاد درس عبرتی برای کمیته ملی المپیک بوده است تا در زمینه پوشاک کاروانی (لباس گرم و رسمی) بیشتر سلیقه سرمایه گذاری کند و از برندهایی استفاده کند که علاوه بر شیک بودن. ظاهر، کیفیت بالا اما اینطور نیست و احتمالا باید دوباره شاهد جنجال دیگری در بحث لباس کاروان باشیم.

خریدار قول بهترین لباس را برای بازی های آسیایی نداده است؟
لباس های مورد انتقاد در المپیک توکیو

اواخر سال گذشته صحبت از این بود که لباس کاروان ایران نسبت به قبل متفاوت خواهد شد و شاهد بهترین لباس ها خواهیم بود. مهم ترین نکته این بود که تولید این لباس ها به هر قیمتی برای کمیته ملی المپیک هزینه نداشت و اسپانسر لباس کاروان همه چیز را تامین می کرد. اما به نظر می رسد عمر این خبر بسیار کوتاه بوده است زیرا شنیده می شود سنگ اندازی در این زمینه انجام شده است. در حال حاضر، به نظر می رسد که لباس کاروان مورد رقابت قرار گرفته است و اگر این مشکل حل نشود، تاریخ بازی های المپیک 2016 و 2020 می تواند برای بازی های آسیایی 2022 تکرار شود.

خواندن
توجه به کشورهای همسایه در اولویت دولت سیزدهم است / ضرورت تسهیل در صدور روادید برای ایران و قزاقستان

کمیته ملی المپیک دو بار نتوانسته رضایت عمومی را در چالش لباس جلب کند و انتظار می‌رود برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ قوی‌تر باشد. این حق کاروان ایران است که لباس‌هایی با کیفیت و سازگار با آب و هوای هانگژو داشته باشد. در عین حال زیبا به نظر برسد و این وظیفه کمیته ملی المپیک است که این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. از سوی دیگر اشتباه دیگری در حوزه پوشاک برای مردم قابل قبول به نظر نمی رسد و شاید کمیته ملی المپیک باید با انتخابی درست یک بار برای همیشه به این سابقه تکراری حاشیه لباس کاروان ها پایان دهد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *