30 درصد ثمره تنظیم بازار گلستان باقی می ماند / کمبودی در بازار گلستان وجود ندارد

[ad_1]

ایسنا/ گلستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با اشاره به تامین کالاهای اساسی بیش از نیاز بازار استان گفت: کمبودی در بازار استان گلستان وجود ندارد.

سید محمد دهنوی امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان که به همت فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، با تاکید بر اینکه علیرغم روال سال های گذشته که کشتارگاه ها تعطیل بود، امسال چندین کشتارگاه را در حین انجام وظیفه باز نگه داشتیم، گفت: گفت: به همین دلیل زمانی که قیمت گوشت مرغ در استان های همجوار به 50 هزار تومان رسید، در استان ما در تمام روزهای آخر قیمت مصوب ملاک فروش بود.

وی با بیان اینکه دو برابر نیاز استان گوشت منجمد را با قیمت 21 هزار تومان تهیه می کنیم، افزود: در روزهای اخیر گوشت مرغ گرم منجمد با قیمت مصوب در همه شهرستان ها توزیع شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد. از آن.”

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه هماهنگی و توزیع داخلی اقلام در سطح شهرستان بر عهده فرمانداران است، خاطرنشان کرد:

دهنوی از ورود شکایات تخلفات برخی نانوایان خبر داد و گفت: به اطلاع تمامی استانداران می رساند که لیست نانوایی های کشیک باید اطلاع رسانی شود و تمامی نانوایی ها با ظرفیت هایی که در اختیار آنها قرار داده شده و در زمان تصویب و ساعات کاری فعال باشند. ” .

وی با انتقاد از ناکارآمدی برخی استانداران در اطلاع رسانی لیست نانوایی های کشیک، خاطرنشان کرد: در شب.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با تقدیر از فرمانداران مراوه تپه، گالیکش، کلاله، علی آباد، آزادشهر و بندرگز در مدیریت بازار، تصریح کرد: وضعیت بندرگز بندرگز. -ترکمن، آق قلا، گمیشان و گنبدکاووس نسبتاً مساعد است.

خواندن
کتاب «تخریب دروازه شرقی» منتشر شد

دهنوی با بیان اینکه 30 درصد میوه تنظیم بازار استان گلستان همچنان در انبار است، افزود: هر شهری که نیاز به میوه یا اقلام ضروری از بازار دارد می تواند به ستاد استان اطلاع دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن نیاز آنها تامین شود. زمان.”

“عکس یک فایل است”

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *