گیج فشار ویکا (Wika) (2)

گیج فشار ویکا (Wika)
گیج روغنی

گیج فشار کپسولی ویکا 632.50 و 633.50 کاملا از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و مناسب کاربرد های صنعتی می باشد. گیج اختلاف فشار ویکا 732.31 و 732.51 از فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر خوردگی ساخته شده است و دارای یک محفظه کاملا فلزی جهت جلوگیری از نشت می باشد. این گیج اختلاف فشار در محیط های مایع و گازی، همچنین در محیط های تهاجمی کاربرد دارند. برای مشاهده سایر اطلاعات این مدل به کاتالوگ گیج اختلاف فشار ویکا 732.31 و 732.51 مراجعه فرمایید. برای مشاهده سایر اطلاعات این مدل به کاتالوگ گیج فشار کپسولی ویکا 632.50 و 633.50 مراجعه فرمایید. همچنین نشانگر فشار علاوه بر مقدار تنظیم شده فشار، در کل دامنه اندازه گیری آزادانه حرکت می کند. همواره در داخل لوله و اتصالات سیال در حرکت وجود دارد که با فشار و دمای خاصی حرکت می کند و تا زمانی که این دما و فشار در محدوده طراحی مهندسی باشند هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی شود ولی گاهی اوقات پیش می آید که فرآیندهایی و یا اختلالاتی در سیستم پایپینگ پیش می آید که باعث افت و یا افزایش فشار سیستم می شود . لازم به ذکر است که چه سیستم با افت فشار رو به رو شده و چه فشار سیال موجود در آن افزایش یابد، قسمتی از لوله کشی آن تخریب شده و یا عملکرد درستی را از خود به نمایش نخواهد گذاشت.

 This data has be​en  done by GSA Content G᠎en er at​or᠎ Dem᠎over​sion.

و خشک مشخص شود باید این دو دستگاه با یکدیگر مقایسه شوند.

اما در برخی موارد ظهور برخی اختلالات در سیستم پایپینگ زمینه افت یا افزایش کذب فشار را فراهم می سازد. ضرورت در مقابل هزینه: در حالیکه گیج فشار روغنی مزایای واضحی نسبت به گیج فشار خشک دارند، اما اغلب برای همان دامنه اندازه گیری گران ترند. مدل های مذکور دارای تفاوت های قابل توجهی با یکدیگر بوده، اما هر دوی آن ها وظیفه نمایش فشار سیال را بر عهده دارند. برای اینکه فرق گیج روغنی و خشک مشخص شود باید این دو دستگاه با یکدیگر مقایسه شوند. گیج فشار روغنی را میتوانید از فروشگاه اینترنتی ابهر الکتریک خرید نمایید. چرا استفاده از گیج فشار روغنی بهتر است؟ اگر گیج فشار روغنی بسیار با کیفیت می خواهید باید محصولات ساخت کشورهای اروپایی و آمریکایی را خریداری کنید البته قیمت این گیج ها نسبت به تولیدات سایر کشورها بالاتر است.همچنین اگر بودجه محدودی برای خرید گیج فشار روغنی دارید بهتر است از محصولات ساخت کشور چین و تایوان استفاده کنید. ۲. از دیگر مزیتهای وجود روغن در این فشارسنجها این است که روغن باعث میشود که اصطکاک بین اجزای مختلف این وسیله به کمترین میزان ممکن خود برسد و در نتیجه، مجددا با نتیجه ای بسیار دقیق تر و بهتر و بدون اشتباه مواجه شویم.

خواندن
ترکیه: از آغاز عملیات روسیه تاکنون 58 هزار اوکراینی وارد کشورمان شده اند

بنابراین، مزیت دیگر استفاده از فشارسنجهای روغنی، بیشتر بودن دوام آنهاست. در ضمن، لازم است اشاره کنیم که مهم ترین تفاوت این دو نوع از فشارسنجها در روغن به کار رفته در فشارسنجهای روغنی میباشد که سبب میشود دقت و ظرافت اندازه گیری این نوع از فشارسنجهای بسیار بالاتر باشد. لازم به ذکر است که دقت اندازه گیری و میزان کارایی هر یک از این مدل ها نیز در مقایسه با دیگری متفاوت است. همین موضوع سبب شده است که گلیسیرین پرشر گیج عقربه ای دقت بالایی داشته باشد. برای اندازه گیری فشار نقاطی که دارای فشار بیش از حد دیفرانسیل می باشند. این موضوع موجب لرزش عقربه های فشارسنج شده و مانع از نمایش عدد دقیق فشار سیال می گردد. جالب و در عین حال لازم است بدانید که قرار دادن مایعاتی همچون گلیسیرین و سیلیکون از بروز لرزش در عقربه های فشارسنج جلوگیری کرده و از همین رو عدد نمایش داده شده از درصد اطمینان بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که عدد نمایش داده شده در بازه 0 تا 10 اتمسفر، 0 تا 16 اتمسفر و یا 0 تا 40 اتمسفر برای سیستم های پرفشار قرار می گیرد. لازم به ذکر است که فضای داخلی این فشارسنج خالی بوده و عقربه نمایشگر تعبیه شده بر روی آن وظیفه نمایش فشار سیال را بر عهده دارد. Th is a rtic le h​as  be en c reat​ed wi᠎th GSA Conte᠎nt​ Gen er at or Demoversion᠎!

روش dead weigh tester که در این مورد با استفاده از وزنه ، که هر وزنه تولید نیروی معینی میکند؛ فشار به دستگاه اعمال میشود که با تست چند وزنه روی گیج فشار معیوب میتوان به نوع خطای آن پی برد. در این گیج فشار، جنس شیشه صفحه نمایش شیشه نشکن چند لایه (پلی کربنات) می باشد و جنس بدنه گیج فشار استنلس استیل 316 می باشد، همچنین مجهز به سیستم تخلیه فشار در مواقع اضطراری (Blow-out device) است. هر چه متریال به کاررفته در بدنه گیج فشار دارای مقاومت بالاتری باشد قیمت آن نیز گران تر خواهد بود. جنس بدنه استنلس استیل 316 می باشد و با واحد های اندازه گیری (میلی بار) عرضه می شوند. گیج فشار مدل 213.53 ساخت WIKA دارای رنج های مختلف فشار از 0 تا 1000 بار و 1- تا 4 بار می باشد جنس آن برنجی بوده و نوع گیج آن روغنی می باشد.سایز صفحه نمایش در این گیج فشار مدل 213.53 می تواند 63 میلی متر و یا 100 میلی متر باشد و اتصال آن از زیر و یا از پشت می باشد.

خواندن
تاکید اوکراین بر اتحادش با آمریکا در برابر روسیه

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *