کمپرسور بیتزر (Bitzer) انواع کمپرسور بیتزر

کمپرسور بیتزر (Bitzer) – انواع کمپرسور بیتزر
کمپرسور بیتزر

از کمپرسورهای اسکرو بیتزر بیشتر در ساخت چیلرهای صنعتی و خانگی استفاده میشود. از کمپرسورهای سمی هرمتیک اسکروی بیتزر بیشتر در موارد صنعتی و تجاری استفاده میشود. کمپرسورهای اسکروی بیتزر جهت افزایش کارایی به سیستم کنترل مکانیکی ظرفیت مجهز شده است. همچنین برای کنترل بهتر ظرفیت دستگاه از یک کنترل کنندۀ مکانیکی ظرفیت در این کمپرسورهای بیتزر استفاده شده است. شرکت بیتزر علیرغم اینکه به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده کمپرسورهای برودتی شناخته میشود در تولید تجهیزات و قطعات جهت سیستمهای تهویه مطبوع و برودتی نیز فعالیت گستردهای دارد. دمای عملکردی این نوع کمپرسور بالای صفر میباشد اما در صورت تعیین شرایط مناسب (دمای کندانس پایین و دمای اواپراتور بالا)، میتوان از آن در سیستمهای زیر صفری نیز استفاده نمود. کمپرسورهای سیلندر پیستونی یکی از پرمصرفترین انواع کمپرسور در سیستمهای تهویه مطبوع و سرمایشی است. مقالات آموزشی در مورد نحوه استعلام اصالت کمپرسور از وبسایت شرکت بیتزر و نحوه اطمینان از اصالت روغن کمپرسور بیتزر را میتوانید در بلاگ دامون مطالعه نمایید. در صورت خرید محصولات بیتزر از شرکتهای معتبر هیچگونه نگرانی بابت اصالت این تجهیزات نخواهید داشت. This has be​en generated with t᠎he  he lp of ᠎GSA Content Gene​ra᠎tor DE MO!

کمپرسور بیتزر

البته باید توجه داشت که ظرفیت کندانسور و اواپراتور نیز متناسب با ظرفیت برودتی تولیدی کمپرسور با مبرد جدید باشد. در بسیاری از موارد امکان تعویض روغن کمپرسور بیتزر و استفاده نمودن از کمپرسور با سایر گازهای مبرد وجود دارد. از این رو تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع دامنه گستردهای از انواع کمپرسورها را برای انتخاب و نصب در تجهیزات خود در دسترس دارند. پس از رسیدن میل لنگ به بالاترین حد خود (نقطه مرگ)، سوپاپ دهش باز شده و مبرد متراکم شده از سیلندر خارج میشود. در سال بعد کمپرسور نوع Transcritical را با مبرد Co2 تولید کرده و ارائه نمود و در سال 2003 برای پیشرفت در تکنولوژی و افزایش تولید انواع کمپرسور اسکرو، اقدام به احداث یک کارخانه جدید و مجهز در شهر روتنبرگ آلمان نمود. برای مشاهده قیمت کمپرسور بیتزر آلمان میتوانید بر روی نوع کمپرسور مورد نظر در قسمت بالا کلیک کنید. کمپرسورهای اسکرو بیتزر آلمان به عنوان یکی از گزینههای مناسب در چیلرهای بالاتر از ظرفیت ۲۵ تن در نظر گرفته میشوند. تعمیرگاه های مختلفی در سطح کشور به تعمیر کمپرسورهای بیتزر می پردازند که از جمله مهمترین آنها می توان به تعمیرگاه قازاریان (تعمیرگاه کوپلند) و تعمیرگاه مدرن برودت اشاره کرد.

خواندن
بازدید رئیس جمهور از پایگاه عملیات و پشتیبانی هلال احمر خراسان رضوی

برای دانلود نرم افزار بیتزر اینجا کلیک کنید.

سیستم سردخانه ای رک معمولا برای سردخانه های با ظرفیت برودتی بالا طراحی می شود. اول به کمک نرم افزار طراحی و انتخاب کمپرسور و دوم به کمک کاتالوگ محصولات بیتزر. برای دانلود نرم افزار بیتزر اینجا کلیک کنید. تمامی فایل های مربوط به این کاتالوگ ها در وبسایت شرکت بیتزر و یا وبسایت شرکت دامون قابل دانلود شدن است. در جداول زیر، به انواع مدلهای کمپرسور سیلندر پیستونی بیتزر اشاره شده است. کمپرسورهای سمی هرمتیک سیلندر پیستونی بیتزر که مدلهای مختلف بالای صفری و زیر صفری دارند، بیشترین استفاده را به عنوان کمپرسور سردخانه دارند. این نوع کمپرسور برای کاربری تهویه مطبوع طراحی و تولید شده است اما در شرایط خاص و دمای کندانس پایین و همچنین با استفاده از تجهیزاتی از قبیل اکونومایزر، اویل کولر و تزریق مایع مبرد؛ میتوان تا حدی به دمای زیر صفر رسید. اشاره کرد. طول عمر بالا، دارا بودن بهترین عملکرد ممکن و تنوع محصولات تولیدی از جمله ویژگیهایی است که باعث شده تا برند بیتزر در بازار تولید کمپرسور به یک برند خوش نام تبدیل شود. امروزه از کمپانی بیتزر جزء برندهای جهانی تولید کمپرسور نام برده میشود.

در سال 2012 دو اتفاق مهم و قابل توجه در بیتزر رخ داد.

اشاره کرد. در بازارهای جهانی از برند بیتزر به عنوان یکی از برندهای جهانی تولید انواع کمپرسورها نام برده میشود. مارتین بیتزر با ثبت برند بیتزر در ابتدا شروع به تولید انواع کمپرسورهای پیستونی و شیرهای انبساط کرد. کمپرسورهای پیستونی یا همان کمپرسورهای رفت و برگشتی، یکی از مهمترین کمپرسورهایی است که در بازار مصرف مورد استفاده قرار میگیرد. در سال 2012 دو اتفاق مهم و قابل توجه در بیتزر رخ داد. همچنین اصالت محصولات بیتزر به راحتی از طریق مسیرهایی که شرکت بیتزر فراهم کرده است قابل بررسی است. اکثر مدلهای کمپرسور بیتزر قابل تعمیر میباشند. به همین خاطر گفته میشود که کمپرسورهای اسکرال دارای ظرفیت سرمایشی بالایی هستند و بیشترین نرخ بهرهوری را در بین کمپرسورها دارا میباشند. طیف کمپرسورهای تولیدی شرکت بیتزر، هم از بابت نوع تکنولوژی تراکم و همتوان و ظرفیت تولید برودت بسیار متنوع میباشند. این کمپرسورها در انواع متنوع و با قدرتهای متفاوتی تولید شده و در بازار مورد استفاده قرار میگیرند. کمپرسورهای پیستونی بیتزر در دامنۀ 1.5 تا 70 اسب بخار تولید میشود. نکتۀ دیگر دربارۀ کمپرسورهای سیلندر پیستونی تسمهای، امکان استفاده از سیالهای مبرد متفاوت از جمله گاز آمونیاک و یا گازهای فریونی مانند CFCها و HFCها است.

خواندن
اسرائیل برای گروه های یهودی سلاح آزاد می کند

C᠎ontent was c re​at ed by GSA Conte​nt​ Generat᠎or D emover​sion.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *