چاپ فلکسو رولی

چاپ فلکسو رولی از آنجایی که حرکت این پنل ها به صورت کلی صورت می گیرد هر چه تعداد پنل های روی ریبون بیشتر باشد، قطعاً ریبون قابلیت چاپ تعداد کارت PVC بیشتری را هم خواهد داشت. در همین راستا اگرچه نمونه هایی از چین ، ویتنام ، کره و سایر کشورهای جنوب شرق آسیا در کنار محصولات ایرانی در بازارهای کشورمان به چشم می خورد ، اما برندهای بسیار زیادی هم وجود دارند که با وجود آوازه و نام آشنای خود در سطح جهان ، به علت عدم واردات که عدم تمایل خرید مشتریان به تخصیص بودجه برای ابتیاع محصولی گران قیمت یکی از عوامل آن می باشد ، در اینجا به وفور یافت نمی شوند . نکته ای که می تواند به اهمیت این ریبون ها بیافزاید قیمت مناسب و مقرون به صرفه آنها نسبت به انواع مختلف ریبون های حرارتی است که باعث می شود فروش بالایی داشته باشند. این نوع برچسب شفاف ضد آب بوده و از مقاومت بالایی در برابر کشیدگی و رطوبت برخوردار است. تولید کننده لیبل و چاپ برچسب لیبل چاپ لیبل رول برچسب کاغذی خام و چاپی, لیبل کاغذی (Paper Label), لیبل پی وی سی (White Pet, PE , PP, PVC)برچسب پی وی سی لیبل صدفی, لیبل متال (Silver Pet Matte Label)لیبل پشت متال , لیبل بک متال, برچسب پشت متال (Back Metal Label), لیبل اموال,برچسب خرد شونده,برچسب اموال,لیبل گچی (Asset / Security Label), لیبل وید,برچسب گارانتی (Void Label),برچسب لیبل حرارتی ترمال (Thermal Label), لیبل ترانسپارنت, برچسب شیشه ای / شفاف (Transparent Label), برچسب لیبل طلا و جواهر (Jewelry Label), لیبل پارچه ای ,تایوک (Tyvek, Textile, Fabric), لیبل پشت چسب دار خام و چاپ شده با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن.

لیبل خام تهران

اگر می توانید، از dpi بیش از 600 استفاده کنید، که بتوانید از شفاف و واضح بودن تصویر اطمینان حاصل کنید. یکی از شاخص های مهم لیبل بسته بندی از نقطه نظر اطلاع رسانی و جلب مشتری برچسب است. برای چاپ مناسب و با کیفیت روی برچسب طلا و جواهر از ریبون رزین (Resin Ribbon) و سوپر رزین (Supper Resin Ribbon) استفاده می شود. در مواردی پیش می آید که به جای درج اطلاعات عددی و نوشتاری روی برگه های کاغذی ، نیازمند ثبت این اطلاعات بر روی موادی از جنس PVC یا محصولاتی که قصد ثبت دائمی اطلاعات روی آن ها را داریم (مثلاً اموال یک مجموعه) هستیم ، در نتیجه نیازمند ماده ای پر قدرت از ریبون های مذکور خواهیم بود . ااز البسه تنمان گرفته تا خودرویی که سوار می شویم ، از تلفن همراهی که به دست می گیریم تا نام آرایشگاهی که به آن مراجعه می کنیم ، از محل تحصیلمان گرفته تا رستورانی که در آن غذا می خوریم و صدها مثال دیگری که شاید به آن ها توجه هم نکرده باشید ، نمونه هایی هستند که بیان می دارند خروجی فعالیت مجموعه های مختلف با یکدیگر متفاوت بوده و با توجه به آن هزینه ، کیفیت ، کارایی و ماندگاری آن ها نیز با یکدیگر متفاوت است .

با توجه به اموری که جنبه خدماتی دارند ، مانند کتابداری در یک کتابخانه بزرگ یا پیدا کردن یک پرونده در بایگانی یک اداره دولتی ، لیبل ها در کسوت های دیگر نیز خودنمایی می کنند . بر خلاف پرینترهای سوزنی که ریبون هایی از جنس پارچه های مخصوص دارند که آغشته به جوهر می باشند در پرینتر هایی که از تکنولوژی چاپ حرارتی استفاده می کنند شرایط ریبون ها کاملاً متفاوت است. در هنگام خرید ریبون لیبل ، پس از اینکه نوع کاربردی و متناسب با نیاز های خود را یافتیم ، اینک زمان خرید آن نوع مخصوص از یکی از مجموعه های ارائه دهنده این کالا می باشد . با توجه به این توضیحات و در راستای مکانیزه کردن امور ، ریبون لیبل که به نوعی می توان آن را جوهر پرینترهای حرارتی دانست ، با تولید در رنگ های متنوع – که عموماً مشکی و آبی آن ها محبوب ترند – پس از قرار گرفتن در چاپگرهای مخصوص خود ، اطلاعاتی که مد نظر کاربر بوده را با فونت و شیوه ای خوانا ، مرتب و همسان روی محصولات مختلف چاپ کرده و عاملی برای تحقق اهداف فوق می شوند .

به همین سبب است که به دستگاه هایی که با این مکانیزم چاپ کار می کنند چاپگرهای انتقال حرارتی نیز می گویند. در دسته بعدی ریبون های مورد نظر ، محصولی تحت عنوان ریبون سوپر رزین وجود دارد که همانطور که از نامش مشخص است دارای سطح کیفی بالاتری از دسته های دیگر است و متعاقباً هزینه بیشتری نیز برای خریداران خود در بر دارد . نوع دیگری از ریبون های حرارتی نیز وجود دارد که از نظر کیفیت از دو نوع قبلی بسیار بالاتر است که در ادامه به برسی آن خواهیم پرداخت. در صورتی که کاتالوگ دستگاه شما به زبان فارسی ترجمه نشده بود و شما نیز به هر دلیلی امکان ترجمه آن را نداشتید آخرین گزینه پیش روی شما استفاده از اینترنت و منابع اطلاعاتی موجود در آن است که شاید بتوان گفت که این راه از آسان ترین راه های ممکن می باشد . بدیهیست که همانند مثال بایگانی ، اگر این محتوا برای شما حائز است ، ریبون رزین می تواند تا سال ها بدون تغییر در جلوه بصری خود به کمک جویندگان این اثر یا محصول بیاید .

 

خواندن
جلوگیری از انحراف آب بند کمال خان و حق‌آبه هیرمند مطالبه جدی مردم سیستان است

چاپ لیبل خام رولی در همین رابطه ، لیبل های مذکور که در ده ها شغل مختلف کاربرد دارند ، با درج ویژگی هایی ضروری که مشتریان یا کارکنان یک سامانه تجاری نیازمند آگاهی از آن ها هستند ، سبب می شوند تا عمل شناسایی ، تخمین قیمت و مقایسه کیفیت محصولات گوناگون آسان تر شده و اطلاعاتی که در هر کالا ، در محلی خاصی از آن درج شده است – مثلاً در یک بسته حبوبات با فونتی ریز و ناخوانا در پشت بسته ، در یک قوطی کنسرو روی درب آن و در یک آبمیوه پاکتی زیر این محصول – در قالبی متحد الشکل و تعریف شده برای کامپیوترهای ارائه دهنده فاکتور ، به کار آیند . ریبون لیبل : با عبور از ردیف های یک فروشگاه زنجیره ای ، میان مواد شوینده ، خوراکی ، آرایشی – بهداشتی ، ابزار و وسایل ، سخت افزار های الکترونیکی و جمله کالاهایی که برای فروش وجود دارند ، بی آنکه ارتباطی میان مواد اولیه ، مجموعه تولید کننده ، کاربرد ، قیمت ، حجم و میزان محبوبیت آن ها وجود داشته باشد ، عاملی را می توان دید که در همه آن ها با کیفیتی یکسان وجود دارد ، لیبلی که ویژگی و قیمت محصولات مذکور را به نمایش می گذارد .

 

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *