پژوهش باید محصول محور باشد/ ساختمان جدید دانشگاه فرهنگیان ایلام مرمت می شود

[ad_1]

ایسنا/ ایلام استاندار ایلام گفت: پژوهش های علمی باید محصول محور و خروجی های پژوهشی متناسب با نیاز استان باشد.

دکتر. حسن بهرامونیا در جلسه شورای علمی بنیاد نخبگان استان از حمایت دولت از طرح های تحقیقاتی خبر داد و گفت: پژوهش و پژوهش علمی باید محصول محور باشد و خروجی های پژوهشی باید متناسب با نیاز استان باشد. .

وی با بیان اینکه دولت هر گونه کار پژوهشی نخبگانی که نیازمند وام و تسهیلات کم بهره باشد را نیز ارائه می کند، گفت: در سال جدید به حوزه پژوهشی توجه بیشتری می شود.

استاندار ایلام خواستار ارتباط دستگاه های اجرایی با کانون نخبگان و مراکز علمی شد و تصریح کرد: ارتباط با دانشگاه و مراکز علمی باید دو جانبه و نزدیک باشد.

وی ادامه داد: توسعه استان در سایه تولیدات و محصولات شورای علمی معنا پیدا می کند.

دکتر. بهرامونیا فرصت کار و تلاش برای حضور نخبگان و کارشناسان را در استان داد و گفت: هر نخبه در زمینه خاصی استعداد دارد که ابتدا باید استعدادها را بشناسد و از آن فرد حمایت کند.

استاندار ایلام همچنین از هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان خواست تا روند ایجاد مجتمعی در خور شأن دانشگاه فرهنگیان در استان تسریع شود.

دکتر. حسن بهرام نیا در این نشست دانشگاه فرهنگیان را یکی از مراکز مهم و مهم دانست و گفت: دانشگاه فرهنگیان همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب بوده است و همه باید تلاش کنیم تا این دانشگاه در تربیت اساتید نخبه موفق باشد.

وی با انتقاد از موقعیت مکانی دانشگاه فرهنگیان و ساختمان آن افزود: ایجاد فضای شاداب و بانشاط برای پرورش نیروی انسانی کافی برای دانشگاه فرهنگیان ضروری است.


نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: مشکل زمین ساخت و ساز این دانشگاه و برخی زیرساخت های آن حل شده است.

خواندن
نقش وکیل در پرونده های کلاهبرداری

وی افزود: انشاءالله در خصوص تامین اعتبار ساخت این دانشگاه با کمک استان و نظارت مرکز به سرعت شاهد نوسازی و ساخت این دانشگاه در کمترین زمان ممکن خواهیم بود.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *