وقفه 3 ماهه در لیگ برتر هندبال بانوان

[ad_1]

از پایان دور رفت لیگ برتر هندبال بانوان تا شروع دور برگشت حدود سه ماه زمان باقی است.

به گزارش ایسنا، دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان قرار است در دهه سوم فروردین 1401 از سر گرفته شود و حدود 85 روز یا سه ماه خواهد بود.

این وقفه به دلیل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان و نوجوانان و همچنین برگزاری اردوها می باشد. این مسابقات قرار است در بخش جوانان از 6 تا 10 مارس و در بخش جوانان از 17 مارس تا 27 آوریل در آلماتی قزاقستان برگزار شود.

هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان از 10 آبان ماه به صورت متمرکز با حضور 8 تیم آغاز شد. دور دوم مسابقات به مدت دو ماه قطع شد و از دهم ژانویه از سر گرفته شد. دلیل این وقفه برگزاری اردوهای تیم بانوان برای حضور در جام جهانی اسپانیا بود.

در این دوره از رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان 8 تیم حضور دارند. تیم تاسیسات دریایی تا پایان دور رفت لیگ برتر با 14 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. فولاد مبارکه سپاهان با 10 امتیاز و پالایشگاه ملایر کیهان و سنگ آهن بافق با 9 امتیاز نیز در رده های دوم تا چهارم قرار دارند. شهید شاملی کازرون، کت شاهرود، صنایع روشنایی یکتا البرز، آتریسا تهران نیز در رده های بعدی قرار دارند.

مراد کرمی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال درباره مرحله اول بازگشت به لیگ برتر هندبال بانوان گفت: با باشگاه ها مکاتبه کرده ایم که این مسابقات از دهه سوم اردیبهشت ماه از سر گرفته می شود. البته این در صورتی است که مسابقات قهرمانی آسیا دختران و نوجوانان در یک تاریخ برگزار شود و تغییری نکند. آخرین دور دور برگشت لیگ در 19 دی ماه برگزار شد.

خواندن
کشف 25 تن کود شیمیایی قاچاق در الیگودرز

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *