وضعیت نامشخص تیم کامپوزیت اعزامی به جام ملت های آسیا در تایلند

[ad_1]

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: با وجود اینکه آماده حضور در جام ملت های آسیا در تایلند هستیم، هنوز وضعیت اعزام تیم به این رقابت ها مشخص نیست.

اسماعیل عبادی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت کمانداران کامپوند اعزامی به جام ملت های آسیا، اظهار کرد: این مسابقات 21 اسفندماه در تایلند برگزار می شود و فدراسیون در تلاش است تا منابع مالی کافی برای اعزام تیم به این مسابقات را فراهم کند. این مسابقه.” آرام آرام مشخص می شود که تیم کامپوزیت از نظر رکورد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و کمانداران در مراحل مختلف اردو رکوردهای قابل قبولی را به ثبت رساندند.

وی از امیر کاظم پور، محمدصالح پالیزبان، حمزه نکویی، حسام الدین کوثر، ویدا حلیمیان، راحله فارسی، کوثر خشنودی کیا و گیسا بایبوردی به عنوان اعضای اردو یاد کرد و گفت: در هر دو بخش، شرایط مدال آوری برای بانوان و آقایان در تایلند وجود دارد. رضایت بخش است و کمانداران سعی کردند بالاترین امتیاز را در طول رکورد در زمین کسب کنند.

عبادی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات جام ملت های آسیا در تایلند آمادگی خوبی برای کمانداران برای حضور در بازی های آسیایی چین با ارزیابی و مرجع خود در این دوره از مسابقات است.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
سفیر روسیه رسانه های بنگلادشی را به "حزب بودن" به نفع اوکراین متهم کرد

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *