واکنش روسیه به حملات مداوم اسرائیل در سوریه

[ad_1]

وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به حملات هوایی اسرائیل در سوریه و حملات هوایی این رژیم در دمشق در صبح چهارشنبه اعلام کرد که حملات اسرائیل به سوریه حاکمیت این کشور را نقض می کند.

به گزارش ایسنا، وزارت خارجه روسیه در واکنش به حمله صبح چهارشنبه رژیم صهیونیستی به حومه دمشق، اعلام کرد که حملات اسرائیل به اهدافی در سوریه نقض آشکار حاکمیت دولت سوریه است و اوضاع را تشدید می کند.

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه افزود: ادامه حملات اسرائیل به اهدافی در خاک سوریه نگران کننده است و تهدیدی جدی برای حمل و نقل هوایی بین المللی است.

وی گفت: تداوم حملات به تاسیسات نظامی سوریه، علاوه بر کاهش توان رزمی نیروهای مسلح سوریه، خطرات جدی برای حمل و نقل هوایی بین المللی به همراه دارد.

زاخارووا افزود که این حملات بر اثربخشی تلاش های سوری ها و متحدان آنها برای از بین بردن حضور تروریست ها در این کشور تأثیر منفی خواهد گذاشت.

بر اثر انفجار بمب در حومه دمشق بامداد چهارشنبه یک سرباز سوری کشته و پنج تن دیگر زخمی شدند.

مرکز روسی آشتی نیروهای مخالف در سوریه موسوم به حمیمیم که تحت کنترل وزارت دفاع روسیه است، اعلام کرد که پدافند هوایی سوریه موفق شد 8 موشک شلیک شده از سوی رژیم صهیونیستی به سمت دمشق را ساقط کند.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
ارتقا تفکر بسیجی در جامعه ضرورت دارد

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *