نوش آبادی: مذاکرات در حال به نتیجه نهایی است

[ad_1]

رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع بین الملل مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال نزدیک شدن به نقطه پایانی مذاکرات هستیم، گفت: مذاکرات در مرحله ای است که در مراحل پایانی بررسی هستیم.

حسین نوش آبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی برای ارائه گزارش قالیباف درباره موضوعات مطرح شده در شورای عالی امنیت ملی، اظهار کرد: در همه حوزه های مربوطه تصمیم گیری کنید. کارمندان و کارکنان باید آگاه شوند و بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت تصمیم گیری شود.

وی ادامه داد: باید بتوانیم در مذاکرات از منافع ملت ایران دفاع کنیم. ما به نقطه پایانی مذاکرات نزدیک شده ایم، بنابراین باید به یک نتیجه معقول برسیم و تصمیم عاقلانه ای بگیریم. طرف‌های دیگر نیز باید بدانند که منافع ملت ایران باید در سایه ضمانت‌های لازم به‌دست آید، بنابراین باید تضمین‌های لازم را کسب کرد و وعده‌ها را راستی‌آزمایی و عمل کرد. طرف مقابل باید بپذیرد که ایران باید قدرت هسته ای خود و دستاورد بزرگ دستیابی به فناوری بومی اسلامی را حفظ کند. در عین حال تحریم های ظالمانه و ناعادلانه باید برداشته شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: طرف های دیگر باید بپذیرند که ما از برجام سود نمی بریم، قبول نداریم که گروهی و جریانی از برجام منتفع شوند. باید برای همه کشورها و برای صلح و امنیت جهانی و برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران منافعی وجود داشته باشد.

نوش آبادی گفت: مذاکرات در مرحله ای است که به نتیجه نهایی می رسیم، بنابراین باید بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت و تامین منافع ملت ایران تصمیم گیری شود. لازم است همگرایی و همفکری قوای سه گانه و مسئولان برای اتخاذ تصمیمی متناسب با سازوکارها و سازوکارهای سیاست های کلی نظام صورت گیرد.نظر مسئولان شورای عالی امنیت ملی و سایر بخش ها و تصمیم گیری ها. – نهادهای سازنده به ویژه نظر مقام معظم رهبری اعمال می شود.

خواندن
عبور از مرز از رویا - ایسنا

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *