نفت آبادان به ذهنیت برد-برد عادت کرده است

[ad_1]

ایسنا/ خوزستان یکی از کارشناسان فوتبال معتقد است شرکت های نفتی آبادان به ذهنیت برد-برد عادت کرده اند.

امین یزدانی در گفت وگو با ایسنا، درباره دیدار تیم های فولاد و مس رفسنجان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار کرد: شاگردان نکونام پس از قهرمانی در سوپرکاپ ایران و گرفتن سه امتیاز مهم و مهم از آلومینیوم اراک، باز هم از نظر رده بندی. ریکاوری روانی و آمادگی روحی به مسابقات بازگشت و کم کم به روزهای خوب گذشته بازگشت.

وی افزود: فولاد خوزستان که در فصل نقل و انتقالات زمستانی توانسته بود از دیگر تیم ها پیشی بگیرد، خود را برای یک بازی سخت و سنگین مقابل مس رفسنجان آماده کرد که هم اکنون در بهترین شرایط خود قرار دارد. آنها با دو برد متوالی به منطقه خوب و رتبه چهارم جدول رسیدند و مطمئنا انگیزه مضاعفی برای حفظ آن دارند. از طرفی موضوعی به نام ارتفاع منطقه کرمان می تواند بازیکنان خوزستانی را که از یک منطقه کم به آنجا می روند، تحت تاثیر قرار دهد و مشکلاتی را ایجاد کند که امیدوارم تیم با اقدامات منطقی و علمی اقداماتی را انجام دهد تا آسیب به مردم به حداقل برسد. ، در نظر گرفتن. فولاد برای رسیدن به منطقه سهمیه محکوم به برد است چرا که برد در این بازی آنها را یک قدم به شاگردان ربیعی نزدیک می کند.

این کارشناس درباره دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و فجرسپاسی شیراز نیز گفت: شاگردان منصوریان با نتایج قابل تصور و غیرقابل پیش بینی فوق و با وجود مشکلات مالی در مطلوب ترین و ایده آل ترین شرایط فنی، بدنی و روحی قرار دارند. . تمام نیت کادرفنی و بازیکنان نفت این است که دل هوادارانی را شاد کنند که به عشق این تیم زندگی می کنند و به نوعی زنده هستند. کمتر کسی تصور می کرد که منصوریان بتواند بهترین ها را از تیم که تقریباً تلفیقی از تجربه و جوانی است، بگیرد.

خواندن
ایلام; استان اولین دفاع مقدس / شرح برنامه های روز شهدا

وی ادامه داد: فکر می کنم کم توقعی و توقع بالای مردم از تیم فعلی صنعت نفت و نبود بار روانی و فشار بر بازیکنان و ادامه روند صعودی این تیم، باعث نتایج فوق العاده ای شد. صنعت نفت در مسابقات اخیر.” اگر از این به بعد سطح توقع هواداران این تیم از ظرفیت بازیکنان بیشتر باشد، ممکن است تیم دچار استرس و عدم تمرکز شود و بار روانی مضاعفی بر تیم تحمیل شود. و در نهایت برعکس خواهد شد. . ضمن اینکه بحث کسب سهمیه نباید ذهن و فکر کادرفنی و بازیکنان را به خود مشغول کند.

یزدانی تصریح کرد: همچنین بازی در زمین های غیر استاندارد، نامناسب و شخم زده شیراز می تواند بر کیفیت بازی نفت آبادان تاثیر منفی بگذارد. فجر تیمی که اکثر برنامه های تیمش در زمین انجام می شود قطعا برای فرار از ناهمواری های زمین باید مستقیم بازی کند و چنین فلسفه ای با فرم و سبک فوتبال آبادان همخوانی ندارد اما منصوریان باید از صفر شروع کند. دوباره برای فرار از نابودی میدان. برنامه های خاص و ویژه داشته باشید. از سوی دیگر فجرسپاسی ها برای فرار از قعر جدول نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارند و این می تواند برای شاگردان منصوریانی مفید باشد چرا که فجری ها را جلوتر بازی می کند. از این رو نفتی ها می توانند با پاس های مستقیم و بلند پشت سر مدافعان فجرسپاسی که منطقه بسیار ایده آل و حیاتی است حریف شیرازی را برای رسیدن به دروازه صادقی و رسیدن به اهداف خود که کسب سه امتیاز بازی است، فرود آورند. . نفتکش های آبادانی به ذهنیت برد-برد عادت کرده اند و این باور و اعتماد به نفس یک امتیاز مثبت برای گرفتن سه امتیاز این مسابقه است. سه امتیازی که می تواند آنها را به منطقه مطلوب تری نزدیک کند.

خواندن
مرکز تخصصی لیزر پارس خدمات اصفهان برش لیزری در اصفهان (2)

وی درباره نفت مسجد سلیمان نیز گفت: فوتبال نفت مسجد سلیمان در فصول اخیر شاهد رفت و آمدهای مربی زیادی بوده و در این راه هیچ گاه ثبات لازم را چه در بحث مدیریتی و چه در تیم و همچنین حفظ ساختار تیم نداشته است. این بی‌ثباتی‌ها در رأس هرم مدیریتی باعث شد که این تیم محبوب، ریشه‌دار و پرطرفدار هرگز روی موفقیت‌های خود استراحت نکند.

این کارشناس گفت: ثبات و داشتن برنامه مدون در تمامی ارکان یک باشگاه می تواند موفقیت یک تیم را تضمین کند و نبود آن نیز باعث آشفتگی روحی و اختلال ساختاری و تغییرات دائمی در کادرفنی و بازیکنان تیم می شود. مشکلات نفت مسجدسلیمان او را هر سال کاندیدای سقوط کرد و هر سال تا آخرین هفته و آخرین بازی برای زنده ماندن در لیگ برتر هوادارانش را کشت.

وی همچنین درباره بازی نفت مسجد سلیمان مقابل شهر خودرو گفت: این بازی و کسب سه امتیاز این دیدار می تواند مسیر و مسیر آینده این تیم را تا حد زیادی تغییر دهد و آب از دست رفته را به جو برگرداند. دانش آموزان روشنفکر برای پیروزی در این دیدار حساس، سرنوشت ساز و تاثیرگذار چیزی برای از دست دادن ندارند، به خصوص که پدیده به نظر می رسد اولین گزینه سقوط به لیگ پایین باشد. اگر شیرهای زاگرس بدون استرس و عجله و با تمرکز بیشتر روی زمین ظاهر شوند، پیروزی دور از دسترس شما نخواهد بود. با توجه به اینکه تراکتور و فجر سپاسی در این هفته بازی های سخت و سختی را پیش رو دارند، کسب سه امتیاز این دیدار حساس و سرنوشت ساز برای شیرهای زاگرس که در این فصل امتیازات زیادی را نیز به دلیل اشتباهات داوری از دست داده اند، اهمیت بیشتری دارد. از امشب . . . از طرفی این پیروزی می تواند ایمان و اعتماد به نفس از دست رفته تیم را بیشتر به بدن شما تزریق کند. شکست نفت و متوقف کردن حریف مستقیم خود می تواند این تیم خوزستانی را به رده دوازدهم جدول برساند، هرچند تفاضل گل خوبی در جدول ندارد.

خواندن
استفاده از ورق‌های مختلف در صنعت خودروسازی خود را به واقعیت تبدیل کنید

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *