میوه شب عید آذربایجان غربی به اندازه کافی تامین می شود

[ad_1]

ایسنا/ آذربایجان غربی مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار استان، میوه مورد نیاز شب عید استان به میزان کافی تامین شده و کمبودی در عرضه سیب و پرتقال مصرفی در عید وجود ندارد. استان شب.”

میرجمال ساداتی امروز 15 اسفندماه در چهل و چهارمین جلسه ستاد امنیت غذایی استان که در محل سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد، افزود: بر اساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان، بیش از 1100 تن سیب و پرتقال برای تهیه میوه شب عید در سردخانه های منتخب نگهداری می شود.

ساداتی گفت: با هماهنگی های انجام شده با شهرداری ها، اتاق اصناف و سایر دستگاه های ذیربط، این میوه ها در روزهای پایانی سال به صورت گسترده در مراکز عرضه منتخب شهری و روستایی زیر نظر ستاد امنیت غذایی توزیع می شود. “

وی افزود: برای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان، بیش از 1000 تن پرتقال از شهرهای شمال کشور و 100 تن سیب درختی از استان با نظارت کارشناسان و مطابق با شرایط موجود خریداری شد. استاندارد و در استان ذخیره می شود.

ساداتی گفت: قیمت نهایی این اقلام پس از تصویب در شورای راهبردی ستاد تنظیم بازار استان اعلام و در مبادی عرضه توزیع می شود. این اقلام باید تا 15 آوریل و 15 تا 20 درصد کمتر از قیمت بازار به دست مصرف کنندگان تحویل داده شوند.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
ویدئو/ از انتشار تصاویر نسل کشی و ممنوعیت رسانه ای تا جنجال «منو فارسی»

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *