مقصر اصلی 2 مدافع استقلال کیست؟

[ad_1]

یکی از پیشکسوتان تیم فوتبال استقلال می گوید مدیریت این باشگاه باید نظارت بهتری روی سربازان محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی می داشت.

گودرز حبیبی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط روزهای آبی پایتخت و تقابل این تیم مقابل نساجی در هفته بیستم لیگ برتر اظهار کرد: بازی استقلال مقابل نساجی سریعتر شد و استقلالی شد. هماهنگ تر این تیم برای هماهنگی نیاز به زمان دارد چون 2 مدافع خوب را از دست داد.

وی ادامه داد: استقلال در این بازی موقعیت های قابل توجهی را به نساجی ها داده است. روزبه چشمی در دفاع کمی مغرور بازی می کند. این بازیکن کمی کند است و ممکن است در درگیری ها عملکرد خوبی نداشته باشد.

حبیبی با انتقاد از عملکرد رودی زستد در استقلال گفت: نمی دانم زستد چطور بازی می کند، هر موقعیتی که برای او پیش آمد نمی توانست مثمر ثمر باشد، تیم استقلال می تواند الان شرایط خوبی برای خودش ایجاد کند و قهرمان شود مگر اینکه حاشیه ای برای آن باشد. دوباره تیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بر لزوم حضور وریا غفوری در جمع آبی پوشان پایتخت تاکید کرد: شرایط تیم را بهتر کنید که شاهد بازگشت این بازیکن نیز بودیم.

حبیبی در پاسخ به این سوال که مقصر سربازگیری محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی چه کسانی بودند؟ وی خاطرنشان کرد: خود مدیران استقلال هم می دانستند که چنین شرایطی وجود دارد. هرکس عنوان تیم ملی را کسب کند بازیکن قهرمان محسوب می شود و نظام وظیفه او را معاف می کند. مرادمند و یزدانی که موفق به کسب عنوان قهرمانی برای تیم ملی نشدند و با توجه به این موضوع باید به اردو و تیم های نظامی بروند. باشگاه می دانست که این بازیکنان باید دعوت شوند اما دست به دست هم دادند و وضعیت این بازیکنان نامشخص بود.

خواندن
خرید میز ناهار خوری چهار نفره

وی افزود: مقصر اصلی مدیریت باشگاه است. آقای آجورلو کار می کند اما مشکلات زیادی در این باشگاه وجود دارد و امیدوارم این بازیکنان در آینده شرایط خاصی پیدا کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا منتظر قهرمانی استقلال هستید؟ وی گفت: به قهرمانی استقلال امیدوارم. همه چیز به دربی پایتخت بستگی دارد. استقلالی ها باید برای دربی آماده شوند و همچنین نباید سایر تیم ها را دست کم بگیرند تا ببینند در آینده چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *