معرفی مدیرعامل جدید گاز فارس / دانش بنیان ضروری است

[ad_1]

ایسنا/ فارس طی مراسمی با حضور مقامات ارشد استانی و کشوری، علی اکبر میدان شاهی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی گاز استان فارس معرفی و از خدمات حسینی تجلیل شد.

مدیر هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران روز دوشنبه 2 اسفندماه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل استان فارس با اشاره به اینکه کشور در مسیر توسعه اقتصادی استوار گام برمی دارد، گفت: در حال حاضر در مسیر توسعه اقتصادی و توسعه اقتصادی کشور به خوبی گام برمی داریم. زمینه تشکیل حکومت مهدوی.

سیدجلال نورموسوی با بیان اینکه انتظارات فراتر از خدمات برآورده شد، افزود:

مدیر هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران خاطرنشان کرد: گاز مرکز توسعه است و باید با استفاده از فناوری خدمات مستمر باشد، اما باید هزینه خدمات را کاهش و رضایتمندی را افزایش داد.

نورموسوی تاکید کرد: باید خدمات را به سمت هوشمند و دانش بنیان سوق دهیم، هوشمندسازی حوزه مدیریت مصرف است و گاز نباید هدر رود، بلکه ارزش افزوده برای کشور به ارمغان بیاورد، بنابراین باید با هوشمندسازی بهره وری گاز را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه اکنون 70 تا 80 درصد گاز مشعل است که با 4 برابر شدت انرژی دنیا قابل قبول نیست، افزود: می بینند.

مدیر هماهنگی گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: در استان فارس ظرفیت های گازی وجود دارد، همه خدمات باید فناوری محور باشد تا خروجی آن استفاده از گاز در جایی باشد که ارزش افزوده داشته باشد.

وی گفت: ما باید خود را در ورطه انجام کارهای سنگین و داشتن دید جهادی قرار دهیم.

عبدالعلی کریمی معاون استاندار فارس نیز در این مراسم اظهار داشت: استان فارس استان برتر و در راس قرار دارد و نیروی انسانی بسیار غنی فارس یکی از ثروت های این استان است که مسئولیت های درخشان متعددی در عرصه های مختلف بر عهده دارد. کشور.

وی با بیان اینکه استان فارس 15 درصد گاز کشور را تامین می کند و خطوط اصلی گاز کشور از استان فارس می گذرد، گفت: امیدواریم وزارت نفت توجه ویژه ای به صنعت گاز استان داشته باشد زیرا گاز یکی از گازهای استان است. محرک های اصلی صنعت و ثروت کشور». کار شما بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

خواندن
معرفی و کاربردهای ایزوپروپیل الکل

کریمی با بیان اینکه فارس یک استان کشاورزی است اما منابع آبی به شدت کاهش یافته است، افزود: روزانه یک میلیون و 800 هزار تن گندم تولید می شد که امروز به 700 هزار تن می رسد زیرا منابع آبی در حال اتمام است بنابراین استان باید به سمت صنعتی شدن حرکت کند.

معاون استاندار فارس با بیان اینکه اقدامات خوبی در صنعت انجام شده اما انجام سرمایه گذاری های کلان در این صنعت بسیار ضروری و ضروری است، گفت: پتروشیمی ها در استان در حال توسعه و گازرسانی به این واحدها و صنایع وابسته هستند. باید گرفته شود.

کریمی با بیان اینکه باید به سمت اقتصاد صنعتی حرکت کنیم، گفت: با توجه به وضعیت کشاورزی استان باید در جهت صنعتی شدن گام برداریم و امروز 95 درصد شهرستان های استان و 99.2 درصد روستاهای استان تامین شده است. گاز.”

وی با بیان اینکه تاکنون 32 هزار کیلومتر شبکه گازرسانی شده است، گفت: باید سرمایه گذاری در توسعه صنعت و تولید گاز و همچنین سرمایه گذاری اجتماعی در روستاها و شهرها مورد توجه قرار گیرد.

علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل جدید شرکت گاز فارس با بیان اینکه با معادلاتی که در دنیا شکل گرفت، شرکت گاز نقش کلیدی دارد، افزود: با سیاست های صحیح گازی می تواند هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی نقش آفرینی کند. مدت زمان شبکه ادارات گاز در استان ها می باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه گازرسانی به روستاها انجام شده است، افزود: این امر موجب تثبیت جمعیت روستایی، جلوگیری از مهاجرت و رونق روستایی می شود و هزینه گازرسانی نیز سرمایه گذاری اجتماعی است.

خواندن
خوزستان؛ دو شهر نارنجی، بقیه زرد و آبی هستند

میدان شاهی با بیان اینکه آرزوی خالصانه ام بازگشت به استان فارس بود، گفت: هر تلاشی با تلاش جواب می دهد، از پایین ترین سطوح سازمان شروع کردم و با تلاش به این مرحله رسیدم.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با بیان اینکه همواره بر توجه به نیروی انسانی تاکید داشته ام، افزود: این منبع که سرمایه اصلی هر سازمانی است باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرد. فرصت های خوبی در استان داریم. خطوط عبوری از کریدور قابلیت خوبی است.» و اولین مأموریت من بررسی سند آمایش استانی است تا بتوان استان را ارتقا داد.

میدان شاهی با بیان اینکه فارس از منطقه جنوب عسلویه حمایت می کند که دومین سیاست من برای استفاده از این فرصت است، گفت: وجود دانشگاه شیراز، نظام مهندسی و پیمانکاران توانمند از دیگر توانمندی های استان است که هنوز به طور کامل از آن بهره برداری نشده است. و باید از پتانسیل در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه بازنشستگان شرکت گاز دوازدهمین دوست من هستند که همیشه نگران شرکت گاز هستند، افزود: این قول را می دهم که با پتانسیل نیروی انسانی در 2 سال آینده، شرکت گاز استان از نظر توان برتر باشد. کمیت و کیفیت و پویایی در اقتصاد استان.

میدان شاهی با بیان اینکه باید به سمت صنعت و فناوری های پیشرفته برویم چرا که کشاورزی دیگر پاسخگو نیست، افزود: از مسئولان استانی می خواهم حمایت کنند تا استان فارس را به جایگاه برتر برسانیم.

غلامعباس حسینی، مدیرعامل سابق شرکت گاز فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه گازرسانی به صنایع را در اولویت قرار دادم، گفت: با وجود همه سختی ها و با وجود تحریم ها، بیش از 2000 صنعت به شبکه سراسری گاز متصل شدند.

خواندن
تقویت جبهه انقلاب در جنگ نرم در گرو تجمع عدالتخواهان است

وی با بیان اینکه یکی دیگر از وعده ها اولویت گازرسانی به مناطق محروم استان و صعب العبور و جنگلی است که هم اکنون بیش از 800 روستا به شبکه سراسری متصل هستند، افزود: .

مدیرعامل اسبق شرکت گاز فارس همچنین با بیان اینکه از 6 شهر باقیمانده، 5 شهر آماده است، گفت: در صورت گازدار شدن مهندسی توسعه خط، تا 4 ماه آینده 5 شهر به شبکه وصل می شود و یک شهر تا پایان عمر باقی می ماند. سال بعد

حسینی با بیان اینکه در سال 97 و 98 به صورت 24 ساعته کار می کردیم اما هنوز جای کار وجود داشت، گفت: روستاهای فقیرنشین و دورافتاده ای که مجوز گرفتند یا پیمانکار تعیین شد و باید گازرسانی به آنها شود.

وی گفت: 140 روستا به تازگی گازگرفته شده و باید برای آنها کار شود.
توجه به مردم و مشتری مرحله دوم بیانیه این است که در بحث گازرسانی باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل سابق شرکت گاز فارس با بیان اینکه در 4 سال گذشته کل بودجه را جذب کرده ایم، افزود: یکی از آرزوهای دیرینه من خط مشکان است که هنوز تکمیل نشده و 50 درصد پیشرفت داشته و تضمین کننده خط مشکان است. شرق استان و صنایع این منطقه است.» اینکه پیمانکار قول داده تا 4 ماهه اول سال آینده این خط را تکمیل کند باید این را دنبال کنید تا نتیجه بگیرید.

وی با بیان اینکه در بحث مقاوم سازی شهر شیراز کارهایی انجام شده اما همچنان نیاز به پیگیری دارد، تصریح کرد: انسداد شیراز انجام شد تا در مواقع اضطراری دریچه ای بسته شود و سایر نقاط دیگر از کار خارج شود. مسئله.

حسینی گفت: سالانه 40 کیلومتر از تورهای فرسوده شیراز تعویض می شود اما تور فرسوده همچنان نیاز به تعویض دارد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *