مردم به دلیل برخی شایعات نگران کمبود نفت بودند

[ad_1]

ایسنا/ سیستان و بلوچستان استاندار زاهدان با اشاره به اینکه دغدغه نفتی برای شهروندان وجود دارد، گفت: در این زمینه در زاهدان و استان کمبود نفت نداشته ایم که بخش مهمی از شایعات مطرح شده بود.

به گزارش ایسنا – ابوذر مهدی نخعی در ستاد تنظیم بازار زاهدان ادامه داد: بخشی دیگر از شایعه کمبود نفت به دلیل حجم مسافران نوروزی به استان و برخی محموله ها از مبدا به دلیل تعطیلات در کشور نوسانات جزئی را ایجاد کرد. در ستاد تنظیم بازار استان و شهرستان تصمیمات بسیار خوبی در این زمینه گرفته شده است.

فرماندار زاهدان گفت: کالاهای اساسی که در سبد مصرفی خانوارها رنگی می شوند در ماه مبارک رمضان توسط تیم های بازرسی مشترک از ابعاد عرضه و قیمت روز رصد می شوند.

وی افزود: کالاهای مهمی مانند برنج، مرغ، گوشت قرمز و شکر که پرمصرف هستند و با توجه به افزایش مصرف در نیمه دوم ماه مبارک رمضان مصرف خواهند شد، نظارت می شود.

فرماندار زاهدان تاکید کرد: این طرح‌های نظارتی در راستای برنامه‌های نظارتی سال گذشته است و در سال گذشته حدود 500 درصد افزایش جریمه تخلف و 300 درصد افزایش تخلف در بازدیدها داشته‌ایم. “.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 35 هزار پرونده تخلف با اعتباری حدود 600 میلیارد تومان تشکیل شد و امسال قطعاً عوامل ما در تنظیم بازار این مسیر را جدی خواهند گرفت.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
آیا آمریکایی ها به دنبال "پلان B" در افغانستان هستند؟

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *