مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی افضلی پور برگزار شد

[ad_1]

ایسنا/ کرمان مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز آموزشی درمانی افضلی پور با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مشاور ستادی و اجتماعی دانشگاه و معاونان توسعه مدیریت، منابع و درمان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا کرمان، در این مراسم از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اهدای لوح از دکتر دکتر قدردانی شد. «محمدحسین مهرالحسنی» و به معرفی دکتر. «احمد انجم شعاع» به عنوان رئیس جدید کانون.

حمیدرضا رشیدی نژاد ضمن قدردانی از عملکرد موفق پرسنل و مدیریت بیمارستان افضلی پور، گفت: عملکرد مرکز آموزشی درمانی افضلی پور به ویژه در دو سال اخیر در زمینه درمان بیماران و کنترل بیماری های عروق کرونر قلب، این بیمارستان را به یکی از این بیمارستان ها تبدیل کرده است. بهترین بیمارستان های کشور در ارائه خدمات این امر مرهون تعهد و تعهد 24 ساعته تیم می باشد.

وی افزود: مدیریت بیمارستان از نظر تنوع کاری و پیچیدگی های خاص به ویژه با توجه به انتظارات بیماران شاغل مشکل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ابراز خرسندی از دکتر محمدحسین مهرالحسنی در مدت تصدی مسئولیت خود در بیمارستان گفت: با همکاری و همدلی همه کارکنان به تنهایی نمی توان به موفقیت دست یافت و امیدواریم ادامه داشته باشد.

دکتر. رشیدی نژاد از آقای دکتر تشکر و قدردانی کرد. احمد انجم شعاع برای ایجاد آزمایشگاه مرجع در ایام کرونا برای وی در سمت جدید در بیمارستان افضلی پور آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
رسانه ها گزارش می دهند که زندگی به پایتخت اوکراین بازگشته است

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *