ما به دنبال دستور العمل هایی برای تجویز آفت کش ها به کشاورزان هستیم

[ad_1]

ایسنا/ مازندران رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه داروخانه گیاهپزشکی عنوان مناسب تری نسبت به فروشگاه های عرضه سموم است، تاکید کرد: به دنبال دستور العمل سموم کشاورزی برای کشاورزان هستیم.

حجت الله علی محمدی روز پنجشنبه در نشست با خبرنگاران که در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی کشاورزی برگزار شد، با اشاره به اهمیت امنیت غذایی، اظهار داشت: در جهاد کشاورزی برنامه ها باید به روز باشند چرا که مربوط به سفره و جهاد است. کلید موفقیت است

وی گفت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی با عضویت 16 هزار و 700 نفر که از این تعداد 10 هزار نفر جویای کار هستند، 54 مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی و 95 مرکز آموزش کشاورزی در استان فعال هستند و شورای استان متشکل از 11 نفر شامل. 7 منتخب است و 4 نماینده دولتی دارد و می توان گفت به صورت تخصصی مدیریت می شود.

رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران ادامه داد: 570 نیروی متخصص در زمینه ارائه خدمات فنی از جمله صدور مجوز، طراحی، برنامه ریزی، ساخت و پیمانکاری و صفر تا 100 مجوز پرورش آبزیان و بحث خدمات فنی، خدمات کشاورزی، آبزی پروری، آبزی پروری فعال هستند. و میگو در این سازمان ساخته می شود، صدور مجوز نیز به صورت آنلاین بوده و این اقدام در راستای شفافیت انجام شده است.

علی محمدی با تاکید بر اینکه مهم ترین نکته کلیدی رتبه بندی کشاورزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی است، گفت: در حال حاضر تمامی مراحل صدور مجوز در سامانه انجام می شود و این نشان از شفافیت دارد.

خواندن
خدمات رایج دندانپزشکی مهاجر

وی افزود: 1500 متخصص تحت پوشش این سازمان و دارای رده بندی و مجوز هستند و در حالی که طبقه بندی کشاورزی متعلق به سازمان نظام مهندسی است، شاهد هستیم که این طبقه بندی توسط سازمان های دیگر مانند برنامه و بودجه انجام می شود.

رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران با اشاره به اینکه داروخانه های گیاهپزشکی عنوان مناسب تری نسبت به سم فروشی ها هستند، خاطرنشان کرد:

علی محمدی گفت: سموم کشاورزی باید طبق دستور متخصصان کشاورزی ارائه و عرضه شود و بنابراین باید در تمامی داروخانه های گیاهپزشکی کادر فنی وجود داشته باشد و اگر خود فرد در رشته های مرتبط تحصیل کرده باشد می تواند مدیر تکنسین نیز باشد.

وی با اشاره به تغییر رویکرد نظام مهندسی در دوره پنجم و خروج از حقوق پایه، بر اجرای دانش محوری تاکید کرد و گفت: خواهند کرد.

رئیس مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران خاطرنشان کرد: نصب کد QR (QR) بر روی محصولات با ارائه جزئیات تولید محصولات کشاورزی، مکان، مکان و روش تولید قابل اجرا و ترجمه به سه زبان است.

وی با تاکید بر تولید غذای سالم، بر سلامت جامعه تاکید کرد و گفت: کمیت در کنار کیفیت مهم است، هرچند بخش گردشگری و صنعت مهم است، اما مازندران بدون کشاورزی معنا ندارد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *