لیبل حرارتی با کیفیت

قالب آماده لیبل سی دی

لیبل حرارتی با کیفیت برچسب پلاستیکی خاص می باشد که برای مصارف امنیتی, گارانتی و پلمپ مورد استفاده قرار میگیرد. قبل از خرید استیکر باید ابعاد محلی که قرار است در آنجا استیکر نصب شود را اندازه گیری نمایید. حالت batch: اگر زمان تولید کم باشد، با استفاده از یک پرینتر در حالت batch یا دستهای میتوان خیلی راحت، تعداد زیادی برچسب به صورت یک نوار به هم پیوسته تولید کرد. لیبل های مورد استفاده جهت چاپ از لیبل های موجود و وارداتی بازار تهیه می شود و با توجه به تغییر زمان واردات، امکان تغییر در کیفیت لیبل ها نیز وجود خواهد داشت. در غیر اینصورت میتوانید درخواست طراحی لیبل نمائید. تنها تفاوت این نوع پرینتر لیبل زن از انواع صنعتی و رومیزی، نیازی به اتصال بیسیم یا سیمی ندارند و میتوانید در هر مکانی از آنها استفاده کنید. همینطور میتوانید بوسیله این فرم یا بخش گفتگوی سایت، سؤالات خود را با ما مطرح نمایید تا در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشیم.

سرعت پرینت در این نوع پرینترها، همانند پرینترهای معمولی رومیزی محاسبه نمیشود، بلکه به جای استفاده از واحد صفحه چاپ شده بر دقیقه (printed pages per minute) از طول چاپ شده بر زمان بر حسب اینچ بر ثانیه (inches per second) استفاده میشود. در اصل برچسب کاغذی مات در همه دستگاهها اهم از پرینتر های لیزری مشکی ، پرینتر های لیزری رنگی و دستگاههای کپی لیزری رنگی و سیاه سفید قابل استفاده می باشند . لیبل کاغذی دو ردیف 40x20 از تجهیزات فروشگاهی پرفروش بوده و دارای قابلیت چاپ پذیری بالا از ریبون و انواع جوهر می باشد و سازگار با انواع لیبل پرینترهای رومیزی و صنعتی است. انواع لیبل هایی که رمزینه نگار نسبت به تولید آنها اقدام مینماید شامل: لیبل های کاغذی ، PVC (صدفی)، حرارتی (شامل لیبل آزمایشگاهی یا جداشونده و لیبل ترازو) ، متال ، پشت متال ، ترنسپرنت (شفاف یا شیشه ای) ، اموال ، امنیتی و لیبل اصالت سازمان غذا و دارو بوده که هر کدام از لیبل ها با توجه به ساختار مواد اولیه بکار رفته، نوع و مقدار چسب و سایر موارد فنی، جهت کارکردهای گوناگون مناسب هستند. برای بازاریابی و یا تبلیغ به صرفه تر این کار می تواند بسیار مناسب باشد.

اگر به دنبال بهترین کیفیت برای چسبندگی و ماندگاری هستید، از نوع ژاپنی استفاده کنید، کیفیت لیبل های ایرانی متوسط هستند و لیبل های چینی خیلی معمولی تر و ارزان قیمت اند. یک پرینتر لیبل زن معمولی میتواند حداقل ۳ اینچ بر ثانیه و حداکثر، ۱۲ اینچ بر ثانیه، پرینت بگیرد. به کار میروند. قیمت پرینتر حرارتی مستقیم نسبت به پرینتر انتقال حرارتی کمتر است اما نوع دوم میتوانند پرینت رنگی بگیرند و خروجی آنها، با دوامتر است. رزولوشن چاپ نیز بین dpi ۲۰۳ تا dpi ۳۰۰ در کیفیت متوسط تا dpi ۶۰۰ در کیفیت بالا، متغیر است. پرینترهای لیبل زن دارای رزولوشن بالا برای کاربردهای بسیار خاص و چاپ برچسبهای بسیار با کیفیت مورد استفاده قرار میگیرند. پرینترهای انتقال حرارتی برخلاف پرینترهای حرارتی مستقیم، چاپ بسیار با کیفیتتر، واضحتر و با دوامتری دارند. سازوکار انتقال حرارتی کاملا با سازوکار مورد استفاده در پرینترهای حرارتی مستقیم، تفاوت دارد زیرا این نوع پرینتر، ابتدا یک ماده مومی یا رزینی را روی سطح کاغذ میچسباند و سپس، حرارت را به آن منتقل میکند تا عمل چاپ، حتی به صورت رنگی، انجام شود. تگها ضخامت بیشتری از برچسبها دارند و معمولا از جنس نوارهای مومی ضد خش هستند. این نوع پرینتر لیبل زن نیازمند استفاده از نوارهای کربنی در انواع مومی یا رزینی است.

لیبل صدفی با کیفیت طراحی لیبل نه تنها باید منحصر به فرد باشد، و باعث خرید ناگهانی از سوی خریدار شود بلکه باید عامل تکرار خرید هم باشد و در مشتری نوعی وفاداری به آورد. انتخاب رنگ ها در لیبل باید به درستی انجام داده شود چرا ترکیب رنگی متناسب در جذب مشتری بسیار موثر است همچنین یک طراح باید شناخت درستی از رنگ داشته باشد، تا رنگ ها با توجه به اختلاف رنگ بعد از چاپ به همان صورتی باشند که مشتری سفارش داده است. این نوع چاپ لیبل ها در موارد دیگر هم کاربرد دارند از جمله بسته بندی آرایشی، درب جعبه، دارویی ، بطری و ظرف (لیبل روی شیشه و بطری) و غیره هم کاربرد دارند. لیبل OPP در صنایع غذایی جهت اتصال لیبل به بطری در انتهای خطوط بسته بندی انواع نوشیدنی به ویژه نوشابه, دلستر, دوغ و آبمعدنی مورد استفاده قرار می گیرند. ما در بروز چاپ ساخت چاپ لیبل سفارشی کامل را برای هر چیزی که نیاز دارید برای شما آسان میکنیم!

در واقع، سه سایز مختلف پرینتر وجود دارد و شما باید در هنگام خرید پرینتر لیبل زن به سایز مورد نیاز خود، دقت داشته باشید. فروش انواع کاغذ حرارتی ، لیبل و ریبون در اصفهانفروش انواع لیبل و کاغذ حرارتی و ریبون مناسب برای انواع فیش پرینتر ، لیبل زن ، فیش زن ، بارکد زن می باشد . چاپ لیبل اموال دارای یک عدد و یک بارکد برای خودکارسازی و در نتیجه سرعت بخشیدن به ورود اطلاعات و در عین حال کاهش خطاهای ورودی است. این نوع لیبل حرارتی فقط قابلیت چاپ سیاهوسفید را داشته و در مقابل حرارت و نور تغییر رنگ میدهند. مقاومت بالای پلاک در مقابل حرارت ، حلال ها و شرایط مختلف محیطی. در واقع، جوهر مصرفی شما روی خود برچسب است که در مواجهه با حرارت، تیره میشود. لیبل محصولات شما باید جذابیت برای لمس کردن و استفاده از حس لامسه داشته باشند و مشتریان شما را بیشتر از فعال کردن حس بینایی و دیدن، درگیر لمس کردن کند. لیبل کاغذی، برچسبی است که بر روی انواع محصولات و سطوح مختلف چسبانده میشود. این خروجی، مصرف انرژی پایینی دارد و کم هزینه و تک-مرحلهای است.

خواندن
حمایت از تولید تنها راه برون رفت از گردباد مشکلات اقتصادی و معیشتی است

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *