لرستان جای مناسبی ندارد

[ad_1]

ایسنا/ لرستان استاندار لرستان گفت: امروز گوشه ای از توانمندی های استان را دیدیم اما متاسفانه اکنون لرستان در جایگاهی که باید باشد نیست.

فرهاد زیویار در جلسه شورای اداری لرستان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، گفت: امروز گوشه ای از ظرفیت استان را دیدیم اما متاسفانه اکنون لرستان در جایگاهی که باید باشد نیست.

وی ادامه داد: این شرایط نیاز به تغییر دارد که بدون توجه دولت و مسئولان به ویژه دولت سیزدهم، کار جهادی مسئولان و توجه و همکاری مردم، دانشگاهیان، روحانیون و نخبگان امکان پذیر نیست.

زیویار ادامه داد: در سفر رئیس جمهور به استان مصوبات امیدوارکننده ای داشتیم و دولت قدم اول را به خوبی برداشت و خود رئیس جمهور نیز دید که برخی مصوبات مانند راه آهن و سدها برای لرستان مهم و حیاتی است.

استاندار لرستان افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام، واحدهای تعطیل به جز تاکیدات، دستورات و مصوبات ویژه از سوی همه مسئولان دولتی به ویژه رئیس جمهور.

وی گفت: تلاش داریم با کمک و حمایت دولت اسلامی و وزیر کشور به عنوان وزیر حامی استان ها این پروژه ها را در استان به اتمام برسانیم.

زیویار تصریح کرد: در سفر رئیس جمهور به استان چندین طرح به تصویب رسید، سلامت این مجموعه ها بیش نیست.

زیویار ادامه داد: در استان خلاء برای تکمیل پروژه ها وجود دارد و در صورت عدم رفع آن مانند سال های گذشته پروژه ها انباشته می شود و با همین مشکلات مواجه خواهیم شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: یکی از مشکلات ما تغییر نظام مدیریتی کشور است که تمرکززدایی مرکز انرژی مدیران دستگاه هاست.

خواندن
محل مناسب نصب کندانسور کولر گازی (6)

وی گفت: شاهدیم که وزیر کشور تلاش می کند اختیارات ویژه ای به استانداران بدهد که در صورت اجرایی شدن می تواند تکمیل کننده اقدامات اولیه دولت و رفع بسیاری از مشکلات استان ها در خود استان باشد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *