قیمت سردخانه صنعتی، معرفی انواع آن (صفر و بالای صفر) (2)

قیمت سردخانه صنعتی، معرفی انواع آن (صفر و بالای صفر)
سردخانه ثابت, سردخانه ثابت کانکسی

اگر بخواهیم مدت بیشتری آن را نگه داریم، می بایست آن را فریز کنیم. در مقاله سردخانه آمونیاکی چیست قصد داریم دربارۀ این مدل از سردخانه های صنعتی صحبت کنیم. در یک تقسیمبندی مهمتر، سردخانهها در دو نوع کلی سردخانههای آمونیاکی و سردخانههای فریونی قرار میگیرند که سردخانههای آمونیاکی و نوع تبرید آنها برای سردخانههای کوچک توجیه اقتصادی ندارد. سیکلی که درست برعکس سیکل های ماشین کارنو عمل می کردند و بیشترین بازدهی را در اختیار سازندگان قرار می دادند. ــ ماهی منجمد را در دمای C ٠ ۱۸- و کمتر نگهداری نمود. خرما های خشک عموما تا یک سال در یخچال نگهداری می شوند. در نخستین یخچال های صنعتی ساخته شده از گاز آمونیاک (NH3) به عنوان سیال مبرد استفاده می شد. در نخستین مرحله گاز آمونیاک به درون کمپرسور شارژ می شود. به طوری که این مدل از سردخانه ها در این سال ها جزء انتخاب های اولیۀ صاحبان تولیدی ها و انباردارهای بزرگ بوده است. به طوری که اختراع یخچال از بزرگترین اختراعات صنعتی بشر بوده است. This was gener​ated with GSA ​Co nten​t Ge᠎ne ra to᠎r DE MO !

سردخانه ثابت کانکسی

ظروف بستهبندی میوهجات را قبل از قراردادن در سردخانه یا یخچال خارج کنید چون امکان آلوده بودن آن وجود دارد. امروزه نیز سردخانه های آمونیاکی بر همان منوالی طراحی می شوند که در گذشته انجام می شد. لوله­های حاوی صفرمیکرولیتر پروتئین استاندارد جهت صفر کردن دستگاه استفاده و هر کدام از تیمار ها در سه تکرار انجام گرفت و میانگین آن­ها جهت تهیه منحنی استاندارد استفاده شد (13). منحنی استاندارد و معادله رگرسیون بر اساس جذب نور هر کدام از غلظت­ها محاسبه و ترسیم شد. محصول تازه (یاهرکالای فسادپذیر)به تنفس پس از برداشت ادامه می دهد.در زمان تنفس ، محصول تجزیه میشود پس سرد کردن سبب می شود تا دمای آن کاهش یابد.تنفس کند شده و فساد آن کم گردد. خلاصۀ مقایسۀ نتایج حل مدل در دو حالت نخست (کالاها فسادپذیر هستند) و در حالت دوم (بدون در نظر گرفتن فرض فسادپذیری کالاها) در جدول 10 آورده شده است. دیگر نکتۀ مهم دربارۀ این مرحله شکل طراحی آن است. چنانچه خرما خشک شود با ریختن کمی آب گرم و یا حتی آب میوه شکل بهتری به خود خواهد گرفت. برداشت رطب باید در ساعات اولیه صبح که محصول سرد است و مقاومت بشتری در مقابل تنش حاصل از برداشت داردانجام گیرد تا هنگام برداشت از لحاظ شکل فیزیکی وسالم ماندن،خصوصا از نخلهای بلند آسیب نبیند.

خواندن
مشارکت رانندگان بار در اجرای طرح گشت راهداری

از سوی دیگر اگر این زمان از حداکثر دوره نگهداری که برای یک محصول خاص مثل رطب مضافتی مورد انتظار است تجاوز نماید بطور طبیعی به مرور از کیفیت محصول کاسته می شود. پایین آمدن دمای سردخانه و دمای محصول از طرفی باعث نگهداری میوه شده و سرعت تغییرات فیزیکی و شیمیایی محصول را کند میکند و این امر در سردخانه طبیعی است. هر يک از فرآورده های تهيه شده از شير ممکن است علاوه بر آلودگی قبلی شير، در معرض آلودگی بيش تری باشند. شرکت اورست یکی از بهترین و شناخته ترین شرکت ها در زمینه طراحی و فروش انواع صنایع برودتی است که بیش از 10 سال سابقه درخشان در این زمینه دارد و تمامی محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش 6 ماهه عرضه میکند. بين رفتن رنگ سبز آن ها در جريان فساد است. با این تفاوت که پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا دستگاه های به کار رفته در سیکل پیشرفته تر شده، عملکرد سردخانه بهبود پیدا کند. استفاده از گاز آمونیاک در صنعت تبرید و ساخت دستگاه های تبریدی به اواخر دهۀ نوزدهم میلادی برمی گردد. اما بعدها به خاطر معایبی که آمونیاک داشت، این سیال با سیال های دیگری مثل مبرد های فریونی جایگزین شد.

امروزه اما شرکت های سازنده به خاطر مشکلات زیست محیطی ترکیبات فریون و اثر آن ها روی لایۀ اوزون، یک بار دیگر برای طراحی و ساخت سردخانه های صنعتی به سراغ مبرد آمونیاک رفته اند. در حقیقت این سیال مبرد است که گرما را از محیط سردتر به محیط گرمتر منتقل می کند. توجه به این امر مهم است که به منظور نگهداری مواد در سردخانه حتما باید اطلاعات بیشتر و دقیق تر داشت، همچنین به کارگیری متخصص این امر برای نگهداری مواد در سردخانه جزء جدا ناپذیری از یک سردخانه است. پس از قراردادن میوهجات در سردخانه، به طور روزانه آن را چک کنید و میوهجات خراب شده را از میوهجات سالم جدا کنید. دمای سردخانه برای نگهداری میوهجات باید ۱۲- درجه سانتیگراد باشد. نگهداری خرما در دمای صفر درجه سانتیگراد، کیفیت آن را به مدت ۶ تا ۱۲ ماه حفظ می کند و در صورت نگهداری در کابینت منزل یک ماه بیشتر قابل استفاده نیستند.

خواندن
آب و هوای شهرهای مرزی کرمانشاه در وضعیت «بحرانی».

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت خرید سردخانه ثابت.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *