فیلم های نوروزی 9 فروردین در تلویزیون

[ad_1]

برای امروز نهمین روز از فروردین 17 فیلم تلویزیونی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش است.

“موریتانیا”، “یولی و سه قهرمان”، “لیا و فینی در دریا”، “آسمان نیمه شب”، “گربه بدون دم”، “چگونه ابرقهرمان شدم”، “غرق شدن” جنگجویان آسمان، دونده ، ژنرال، بازگشت دینا، زندگی الکتریکی لوئیز وین، دیزی کویوکا، جیم باتن و سیزده دزدان دریایی، جنجال، زعفران و رژیم طلایی یکی از فیلم ها، برنامه های تلویزیونی و انیمیشنی است که از تلویزیون پخش خواهد شد. کانال های سه شنبه 29 فروردین.

در زیر می توانید برنامه ویدیویی را مشاهده کنید:

فیلم های نوروزی 9 فروردین در تلویزیون

تاریخچه فیلم های امروز به شرح زیر است:

یک شبکه تلویزیونی

فیلم جدید موریتانی به کارگردانی کوین مک دونالد ساعت 11 صبح امروز 9 فروردین ماه از شبکه یک سیما پخش می شود.

این فیلم با بازی جودی فاستر، طاهر رحیم، شیلین وودلی، بندیکت کامبربچ و زکری لوی درباره یک مسلمان اهل موریتانی است که به اتهام 11 سپتامبر دستگیر و به خلیج گوانتانامو منتقل می شود. وی به مدت هشت سال تحت شدیدترین شکنجه های جسمی و روحی قرار گرفت و سرانجام ماموران زندان با رضایت رئیس جمهور او را مجبور به اعتراف و زیر شکنجه کردند. وکیلی باهوش پرونده او را بر عهده می گیرد و سعی می کند مدارک اتهام خود را از دولت و سازمان اطلاعات بگیرد، اما با سخت ترین موانع روبرو می شود که…

شبکه سیما

شبکه دو سیما برای 18 فروردین انیمیشن سینمایی و فیلم جدید را آماده کرده است.

انیمیشن جدید «یولی و سه قهرمان» به کارگردانی کنستانتین برونزیت ساعت 8 صبح امروز از شبکه دو سیما پخش می شود.

در این فیلم خواهیم گفت: پادشاهی به دلیل بیماری به فکر معرفی جانشین خود است. خواهرزاده او زباوا در شهر دیگری مشغول به تحصیل است و قرار است پس از اتمام مدرسه با پسری به نام یلسی ازدواج کند. در شهری که زباوا در آن تحصیل می کند، امپراتوری جاهل با پسرش حکم می کند که آنها فرصت طلب هستند. امپراطور متوجه می شود که زباوا قرار است جانشین پادشاه شود، بنابراین تصمیم می گیرد این دختر را به عقد پسرش درآورد و در واقع پادشاهی شهر دیگری را در اختیار بگیرد که…

فیلم جدید «لی و فینی در دریا» به کارگردانی توبی جنکل و شان مک کورمک نیز ساعت 17 روز سه شنبه از همین شبکه روی آنتن می رود.

این انیمیشن با بازی آوا کانولی، آیلین میتن، فرانک واکر و دی بردلی بک در مورد حیوانات جنگلی است که در سراسر دریا سفر می کنند و در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند، اما غذای آنها رو به اتمام است و در دریا گم می شوند. و آنها به دنبال زمین هستند. لیا و فینی از کشتی پیاده شده و به جزیره محل زندگی پرستوها می رسند. فینی یک تاب است و فکر می کند که تاب دیگری در این دنیا وجود ندارد، اما متوجه می شود که اشتباه می کند و در شهری پنهان شده در زیر آب تاب می زند، اما…

خواندن
صنعت خودرو نباید در دست دولت باشد

شبکه چهار سیما

فیلم جدید «آسمان نیمه شب» به کارگردانی جورج کلونی امروز ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود.

این فیلم با بازی جورج کلونی، فلیسیتی جونز، کایل چندلر، دیوید اولری و دامیان بیچر، درباره محققی مسن به نام آگوستین است که پس از یک فاجعه انسانی روی زمین در رصدخانه ای نزدیک قطب شمال زندگی می کند و به تحقیق می پردازد. تقریباً همه ساکنان آن را می برند، رصدخانه را تخلیه می کنند و قرار است مردم به مکان امنی بروند، اما او از تخلیه آنجا امتناع می کند و در آنجا می ماند. سعی می کند با ایستگاه های فضایی مختلف ارتباط برقرار کند.

شبکه پنج سیما

فیلم جدید «گربه بی دم» به کارگردانی کریستین ریلتنیوس ساعت 9 صبح امروز از شبکه پنج سیما پخش می شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: پله گربه کوچکی است که دمش را گم کرده و پدر بلگیتا آن را هدیه داده است. در جنگل، پس از اینکه روباهی او را تعقیب می کند، به رودخانه می افتد و به شهر می رسد و گربه ها او را نجات می دهند. مایک یک گربه شیطانی است که یک باشگاه نمایش گربه راه اندازی کرده است و مایا به او کمک می کند. پله می خواهد به خانه برود، اما…

فیلم جدید «چگونه ابرقهرمان شدم» به کارگردانی داگلاس آتال ساعت 13:30 از همین ایستگاه پخش می شود.

در این فیلم با بازی بنوا پولوردی، پیو مارامی و ویمالا پونس خواهیم دید: در پاریس افرادی هستند که قدرت های خاصی دارند و می توانند دست خود را آتش بزنند یا با چشم دیگران را کور کنند و پلیس هم آنها را تعقیب می کند. . یک گروه جنایتکار با ربودن این افراد سعی دارند از قدرت خود برای تولید مواد مخدر انرژی زا استفاده کنند.

کانال نمایش

همچنین شبکه برنامه برای امروز سه شنبه نهم فروردین ماه شش فیلم سینمایی را روی آنتن می برد.

فیلم سینمایی «فروچاله» به کارگردانی جی هون کیم ساعت یک بامداد از شبکه زنده پخش می شود.

در این فیلم با بازی سونگ وون چا، کیم سونگ گیونگ و کوانگ سو لی آمده است: پارک دان و خانواده‌اش پس از یازده سال صاحب خانه شدند، بنابراین یک مهمانی خانگی برگزار می‌کنند و اقوام و دوستان را به آنجا دعوت می‌کنند. در شب مهمانی، باران شدیدی می بارد و باعث فرو رفتن زمین می شود و گودالی عمیق در زمین ایجاد می کند و کل خانه و افرادش در گودال می افتند.

خواندن
خرید ترازو فروشگاهی محک و 27 مدل پرفروش 2022 (کمترین خطا) (8)

فیلم سینمایی «جنگجویان بهشت» به کارگردانی جرارد پیرئوس ساعت 11 امروز اکران می شود.

این فیلم با بازی بونوآ ماگیمل، کلوویس کرنیاک، جرالدین پلاس و آلیس تالیونی، یک هواپیمای فرانسوی میراژ 2000 را دنبال می‌کند که در یک نمایشگاه هوایی ناپدید می‌شود و دو خلبان مامور می‌شوند تا مخفیانه با هواپیما پرواز کنند.

فیلم ایرانی «دونده» به کارگردانی امیر نادری ساعت 13 پخش می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: امیرو نوجوانی تنهاست که آرزویش سفر به خلیج فارس و رهایی است. شیشه های خالی، قوطی و امثال آن را از زباله جمع آوری و می فروشد و وقت خود را صرف واکسیناسیون کفش های خارجی در آبادان می کند. امیرو آرام آرام به کلاس شبانه می رود و الفبا را یاد می گیرد تا …

مجید نیرومند، موسی ترکی زاده و… در فیلم دونده بازی کردند.

فیلم سینمایی «ژنرال» به کارگردانی باستر کیتون و کلاید براکمن نیز ساعت 19 امروز آماده اکران است.

این فیلم با بازی باستر کیتون، ماریون مک، چارلز هنری اسمیت و جو کیتون، دو امید جانی گری برای زندگی در طول جنگ داخلی آمریکا را دنبال می کند: یک لوکوموتیو به نام ژنرال و یک دختر به نام آنابل لی.

فیلم سینمایی «بازگشت دینا» به کارگردانی اسک هاسلبلاخ امروز ساعت 21 از شبکه رد شو پخش می شود.

این فیلم با بازی ربکا امیلی ساتروپ، جیکوب آفبرو، آلن هاید و آستینا اکبلاد در مورد دختری است که با قدرت جادویی خود، مردم را مجبور می کند تا به پنهانی ترین احساسات خود اعتراف کنند، اما پس از آن باید خانواده اش را با پدر جدیدش پیدا کند. از او.

فیلم جدید «زندگی الکتریکی لوئیز وین» به کارگردانی ویل شارپ نیز ساعت 23 روی آنتن شبکه می رود.

این فیلم با بازی بندیکت کامبربچ، کلر فوی، آندریا ریسبرو، شارون رونی و توبی جونز، داستان نقاش مشهوری به نام لوئیس وین و همسرش امیلی ریچاردسون را روایت می کند که داستان یک نقاشی سورئال را با رابطه اش با همسرش روایت می کند. ..

شبکه دختر

فیلم سینمایی «دیزی کویوکا» به کارگردانی ریکارد کوسو امروز ساعت 14 از شبکه کودک پخش می شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: دیزی دختری از گونه های جانوری خاص به نام کواکا، ترکیبی از کانگورو، خرس و موش است. یک روز دیزی با یک گردشگر سلفی می گیرد و این حیوان را به داشتن زیباترین لبخند معروف می کند.

خواندن
قیمت سردخانه صنعتی، معرفی انواع آن (صفر و بالای صفر) (2)

شبکه امید

فیلم جدید «جیم باتن و سیزده دزد دریایی» به کارگردانی دنیس گانزل ساعت 18 امروز 9 فروردین ماه از شبکه امید پخش می شود.

با بازی هنینگ باوم، سولومون گوردون، آنت فریر، میلان پشل و ریک کاوانیان: این فیلم یک سال ماجراجویی خطرناک بین جیم باتن و بهترین دوستش لوک در شهر اژدها را دنبال می کند. زندگی در مورلند کند است. ناگهان ابرهای تیره ای بر فراز جزیره آرام مورلند جمع می شوند. باند بدنام دزدان دریایی متوجه شدند که اژدها خانم. گریندتوت توسط جیم و لوک اسیر شد و حالا آنها در حال انتقام گرفتن هستند و…

شبکه افق

فیلم جدید «جنجال» به کارگردانی دیوید فراریو امروز ساعت 16 از شبکه افق پخش می شود.

با بازی هاروی کایتل و مالکوم مک داول، شاهد فقر روزافزون مردم مالت در نتیجه استعمار بریتانیا هستیم. برخی از آنها تصمیم می گیرند با بریتانیای کبیر روبرو شوند و آنها را از کشورشان اخراج کنند. پس از دو سال جنگ و فداکاری های فراوان در این راه، سرانجام توانستند استقلال خود را به دست آورند و بریتانیای کبیر را از قلمرو خود بیرون کنند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «زعفرانیه» به کارگردانی رضا غفاری ساعت 13:30 از شبکه شما پخش می شود.

داستان فیلم درباره مردی میانسال به نام بهرام است که پس از مرگ پدرش یک مغازه زعفران فروشی را به ارث برده است. بهرام برخلاف پدرش نتوانست راه مستقیم تجارت را طی کند. او فکر می‌کند که بدشانسی عامل اصلی همه گرفتاری‌ها و بدهی‌هایش است، اما پس از مواجه شدن با مشکلات عدیده در زندگی و به توصیه یک تاجر قدیمی محلی، به کارهای گذشته‌اش فکر می‌کند و متوجه می‌شود که بی‌احتیاط و زودباور است. شکست آن در این دوره بود.

علی اوسیوند، مرتضی رحیمی، فریده دریاماج، حسین توشه، زهره مرادی، کامران دهقان و محمدحسن معینی در فیلم تلویزیونی «زعفرانیه» به ایفای نقش پرداختند.

شبکه بهداشت و درمان (با رابط ناشنوایان)

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «رژیم طلایی» به کارگردانی رضا سبحانی ساعت 11 امروز با رابط ناشنوایان از شبکه بهداشت پخش می شود.

در این فیلم خواهیم دید: مهریه زن به اندازه وزن او و شوهرش است. این اتفاقات عجیبی را ایجاد می کند. زن قصد دارد مهریه اش را بگیرد و وزنش کم شود و شوهر بیشتر! زن برای افزایش وزن و شوهرش برای کاهش وزن و…
مهدی هاشمی، مریلا زارعی، امین حیایی و پویا نجفی در فیلم «رژیم طلایی» بازی کردند.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *