شروع زندگی 30 نو عروس با هدایای بسیج ساختمان

[ad_1]

ایسنا/ سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: از هر سری 30 سری جهیزیه به ارزش 20 میلیون تومان به 30 جوان روس اهل سیستان و بلوچستان در این استان اهدا شد.

به گزارش ایسنا، سردار پرویز آبسالان افزود: این موقوفات شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، تلویزیون است که برای جوانان خانواده های مستضعف که قبلا شناسایی شده اند، اهدا و توزیع شده است.

وی هدف از اهدای جهیزیه به جوانان نیازمند را ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به ازدواج فرزندان خانواده های نیازمند و مددجویان عنوان کرد که تاکنون با همکاری سپاه سلمان و کمک موسسات خیریه خیریه محقق شده است.

وی با اشاره به نقش مهم حامیان، موسسات خیریه و دستگاه های اجرایی در توانمندسازی خانواده های نیازمند افزود: کمک به تامین جهیزیه ترویج فرهنگ خوب ازدواج برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه است.

سردار آبسالان ادامه داد: سپاه و بسیج نهادی انقلابی و مردمی است که با حضور در عرصه های مختلف سعی در کمک به نیازمندان و رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه و تلاش برای رفع بخشی از نیازهای نیازمندان و نیازمندان با مشارکت مردم داشت. نیکوکاران

[ad_2]
Source link

خواندن
برگزاری جلسات مشاوره حقوقی با وکلای دادگستری

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *