سولدو، سومین مربی مورد اعتماد زنوزی

[ad_1]

سرمربی کروات سابق تراکتورسازی در زمان حضور محمدرضا زنوزی از نظر تعداد بازی سومین مربی این باشگاه بود.

به گزارش ایسنا، زوونیمیر سولدو سرمربی کروات تراکتورسازی پس از نیم فصل حضور در این تیم برکنار شد. در طول سه ماه حضورش در تراکتورسازی، 16 بار (15 بازی لیگ و یک بازی جام حذفی) نیمکت نشین شد که حاصل آن 2 پیروزی، 6 تساوی و 8 باخت بود.

اگر امتیازات دو دوره حضور فیروز کریمی در تراکتورسازی را حساب نکنیم و آمار احد شیخ لاری (یک بازی به عنوان سرمربی موقت) و فراز کمالوند (بازی نکردن) را حساب نکنیم، زونیمیر سولدو خواهد داشت. بدترین نتایج زمانی که زنوزی تراکتورسازی را در اختیار داشت، در بین 12 مربی این تیم پیروز شد، اما در کمال تعجب فرصت بیشتری نسبت به موفق ترین مربیان تراکتورسازی داشت.

در بین مربیان تراکتورسازی در دوره زنوزی، ساکت الهامی با 21 بار بیشترین حضور روی نیمکت تیم را داشت. پس از وی رسول خطیبی با 18 بازی و زوونیمیر سولدو با 16 حضور در تراکتور در جایگاه سوم قرار دارند.

حضور سولدو در رده سوم معتمدترین مربیان زنوزی در حالی اتفاق می افتد که تراکتورسازی با الهام از قهرمانی در جام حذفی با رسول خطیبی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت اما با سولدو، تراکتور بدترین رتبه را کسب کرد. پس از بازگشت به لیگ برتر

پس از سولدو، لیکنز با 15، دنیزلی با 13، فیروز کریمی با 11، مسعود شجاعی با 10، محمد تقوی با 9، جان توشاک با 7، علیرضا منصوریان با 5 و احد شیخولاری یک بار روی صندلی تراکتور می نشینند. فراز کمالوند با وجود انتخاب به عنوان سرمربی تراکتورسازی فرصتی برای تصاحب نیمکت تعویضی این تیم را نداشت.

خواندن
سفارش لیبل خام ثابت

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *