رسانه ها گزارش می دهند که زندگی به پایتخت اوکراین بازگشته است

[ad_1]

دنیای انتخابات فرانسه، بازگشت زندگی به کیف، برکناری عمران خان از نخست وزیری پاکستان و مهارت نحوه زندگی از جمله مطالب روزانه روزنامه های جهان است.

به گزارش ایسنا، امروز چهارشنبه 24 فروردین ماه مهمترین عناوین روزنامه های جهان به نقل از آلبرت کوچویی، سخنران پیشکسوت به شرح زیر است:
جنگ انتخاباتی

رسانه ها گزارش می دهند که زندگی به پایتخت اوکراین بازگشته است

روزنامه های فرانسوی به رقابت برای ریاست جمهوری چشم دوخته اند. لوموند نیز در بررسی های بسیاری از او نام می برد. امانوئل مکرون و مارین لوپن در دور دوم رقابت می کنند. مارین لوپن به ماکرون حمله کرد و گفت که از قدرت خود سوء استفاده می کند. این او بود که به شدت به جلیقه زردها حمله کرد. امانوئل مکرون وعده های جدیدی می دهد از جمله افزایش سن بازنشستگی به شصت و پنج. مکرون می گوید: «او به حرف مردم گوش می دهد. نوید انسانیت و شفقت می دهد.

بازگشت زندگی

رسانه ها گزارش می دهند که زندگی به پایتخت اوکراین بازگشته است

روزنامه های فرانسوی، از جمله لوفیگارو، دوباره به بازگشت زندگی به کیف نگاه می کنند. کی یف پس از عقب نشینی نیروهای روسی از شمال اوکراین دوباره زنده شد. شهروندان با آرامش به کار خود باز می گردند. بسیاری از شرکت ها به خدمات روی آورده اند. پایتخت اوکراین دوباره زندگی را تجربه می کند. پس از نزدیک به پنجاه روز سکوت، هیاهو به شهر بازگشت. ماشین ها به خیابان ها ریختند. بیلد در آلمان نوشت: «دولت آلمان در مورد ارائه یا عدم کمک نظامی به اوکراین اختلاف نظر دارد.

نیروهای آمریکایی

رسانه ها گزارش می دهند که زندگی به پایتخت اوکراین بازگشته است

روزنامه های اسپانیایی و همراه با آنها آلموندو نگاهی به عمران خان انداختند. کریکت باز سابق و نخست وزیر پاکستان که هفته گذشته برکنار شد صحنه ای را دید که هرگز انتظارش را نداشت: گریه عمران خان در تلویزیون با رأی عدم اعتماد پارلمان پاکستان. با این حال گفته می شود که عمران خان قصد بازگشت به قدرت را دارد. او به این دلیل انتخاب شد که خود را یک سیاستمدار خالص می دانست. او اکنون می گوید کسانی که او را پایین آوردند فاسد و دست نشانده های آمریکایی هستند. او قبلا گفته بود که آمریکا می خواهد او را سرنگون کند.

خواندن
ستاد خدمات مسافرتی شیراز افتتاح شد

در حاشیه خبر امروز آمده است:

چگونه زیستن؟

جورجینا اسکال، نویسنده کتاب چگونه با داستان ها و دانش زندگی کنیم، می نویسد: «توبه به خاطر چیزهایی که از دست داده ایم، زندگی ما را نابود می کند». لحظه ای که به مرگ نزدیک شدم، فهمیدم که از آن به بعد چگونه زندگی کنم. زندگی با حسرت یعنی نفی زندگی. ما باید از همه چیزهایی که از دست داده ایم کمک بگیریم تا آنچه را که می تواند باشد پیدا کنیم، باید به تغییر و نیازهای خود برای تغییر توجه کنیم و البته چیزهای کوچکی را که می توانند زندگی ما را پر کنند پیدا کنیم. یاد بگیرید که زندگی امروز عالی است.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *