رحماندوست: در عدالت اجتماعی با نقطه مطلوبی که در مرحله دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد فاصله داریم.

[ad_1]

مجتبی رحماندوست با بیان اینکه استقلال ایران یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود، گفت: متاسفانه در بحث تحقق عدالت اجتماعی و رفع فقر هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم که باید در ثانی به آن توجه شود. گام انقلاب اسلامی».

به گزارش آیزن، مجتبی رحماندوست، استاد دانشگاه تهران در نشست «بازتاب انقلاب اسلامی ایران در آثار اندیشه جهان» که به همت جهاد دانشگاهی و انجمن ایرانی مطالعات جهان در دانشکده حقوق و علوم برگزار شد، شرکت کرد. سیاست، دانشگاه تهران. در بخشی از سخنان خود با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی در شکل گیری تشکل ها و حرکت های منطقه ای گفت: انقلاب اسلامی توانست در کنار دو بلوک که در عرصه جهانی فعالیت می کردند، بلوک سومی را ایجاد کند و اکنون شاهد تاثیرگذاری هستیم. انقلاب اسلامی در منطقه از جمله سوریه. ما لبنان، عراق و غیره هستیم.

وی استقلال کشور را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: واضح است که در بحث تحقق عدالت اجتماعی و فقرزدایی با نقطه مطلوب فاصله داریم.گام دوم انقلاب اسلامی. به مسائل پی ببرید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: شاید در این سال ها به دلیل برخی مسائل، سرمایه اجتماعی و بینش مردم نسبت به انقلاب کمی ضعیف شده است، نخبگان کشور باید به این موضوع توجه کنند. ، اما عمق دین در بین مردم ما هنوز جسوریم.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
گیگا سئو سئو سایت و آموزش سئو

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *