راهنمای خرید ترازو، ترازوی دیجیتال، ترازوی عقربه ای، ترازوی دیجیتال تشخیصی

راهنمای خرید ترازو، ترازوی دیجیتال، ترازوی عقربه ای، ترازوی دیجیتال تشخیصی
ترازو خانگی, ترازو خانگی آشپزخانه, ترازو خانگی شیشه‌ای, ترازو دیجیتال خانگی خوب, قیمت ترازوی خانگی, ترازو خانگی ارزان

راهنمای خرید ترازو برای شما نوشته شده است تا بتوانید ترازویی مناسب و با دقت بالا خریداری کنید. این ترازو پیشرفته با پشتیبانی از فناوری بلوتوث میتواند با گوشی هوشمند کاربر در ارتباط قرار بگیرد و تمامی اطلاعات ثبت شده خود را به آن انتقال دهد.

ترازو خانگی شیشه‌ای

قابلیت های بالای ترازوی دیجیتال آرزوم آن را به یک وسیله ضروی هوشمند در خانه تبدیل کرده است. داشتن یک ترازو دیجیتال این امکان را فراهم میکند تا به صورت روزانه یا چند بار در هفته وزنکشی صورت گیرد تا با برنامهریزی درست و اصولی و رژیم غذایی و ورزش به وزن ایده آل دست یافت.

اغلب این ترازوهای دیجیتال «تفال» با دقتی برابر با 100 گرم کار خودشان را انجام میدهند. این ترازو میتواند با دقت 100 گرم وزن شما را محاسبه کند، و آن را برای بررسی های بعدی، به حافظه خود بسپارد.

ترازو دیجیتال خانگی خوب

در فروشگاه اینترنتی منزل مارکت انواع ترازوهای شخصی، آشپزخانه و حمام را می توانید پیدا کنید و این امکان را دارید که آن ها را با یکدیگر مقایسه و بعد انتخاب کنید.

صفحه نمایش: یک ترازو دیجیتال خوب باید صفحه نمایش بزرگی داشته باشد تا وقتی که افراد بر روی آن میایستند، به راحتی بتوانند عدد وزن را مشاهده کنند.

کسانی که دارای اندامی درشت با وزن بالا یا قد بلند هستند بهتر است ترازویی تهیه کنند که بتوانند بر روی آن تعادل خود را حفظ کنند.

قیمت ترازوی خانگی

در حال حاضر «تفال» به تولید تراوزهای ضد آب مرغوب و با کیفیتی زده است که با تهیه آنها این اطمینان وجود دارد از ترازو بتوان در هر مکان و فضایی حتی در حمام و سرویسهای بهداشتی نیز بهره مناسبی برد.

وقتی این وسیله زیر فشار وزن کاربر خم میشود، توانایی رسانایی آن تغییر کرده و در نتیجه میتواند اندازه دقیق وزنی را که باعث خم شدن آن شده است، نشان دهد.

معمولا انواع ترازوهای زیرپایی دیجیتال با گذاشتن پا بر روی آنها فعال شده، وزن را نشان میدهند و پس از پایین آمدن از روی آن، پس از مدت کوتاهی خاموش میشوند.

ترازو خانگی آشپزخانه

حداکثر وزن قابل اندازه گیری: ترازوهای خانگی یکی از انواع ترازوهای دیجیتال هستند و معمولا از آنها در خانهها و باشگاههای ورزشی برای وزن کشی استفاده میکنند و به ترازوهای زیرپایی نیز معروفاند.

ترازو خانگی ارزان

معمولا برای مشخص کردن ابعاد ترازوی دیجیتال از واحد میلی متر طول، عرض و ارتفاع استفاده میشود. اگر می خواهید از این وسیله در فروشگاه و مغازه استفاده کنید طبیعتا باید ترازو های مناسب این کار را خریداری کنید.

بنابراین، اگر قصد خرید دارید، حتما ادامه مقاله را دنبال نمایید تا با انواع ترازو خانگی بیشتر آشنا شوید. یکی از دلایل این اختلاف قیمت، اگر برند را در نظر نگیریم، به کیفیت ترازو فروشگاهی مربوط می باشد.

خواندن
فائزه هاشمی: فعالیت‌های ورزشی‌ام ماندگارتر شد تا سیاسی/جرمم "دختر رفسنجانی بودن" است

نقاطی که در اطراف صفحه نمایش این دستگاه مشاهده می کنید ، وضعیت جسمانی شما را طبقه بندی و نمایش می دهد ، از نازک تا بسیار چاق.

بیشتر ترازوهای این شرکت صفحه نمایش بزرگی دارند و از این نظر جای نگرانی وجود ندارد. اندازه صفحه نمایشگر در ترازوهای تفال دست شما را برای یک انتخاب ایده آل باز می گذارد.

ابعاد: اکثر ترازوهای دیجیتال «تفال» کوچک و سبک هستند و به راحتی قابل حمل بوده و جای محدودی را اشغال میکند.

لازم به ذکر است که گاهی پیش میآید که شما کد تخفیف اولین خرید را در حساب اولین خرید وارد کردهاید ولی اعمال نمیشود که این خطا به خاطر بازه زمانی افتتاح حساب است و برای رفع آن حساب جدید ایجاد کنید.

در واقع این دستگاه ها از تنوع کمتری برخوردار هستند ولی بسیاری از آن ها قابلیت شمارش قطعات را نیز دارند که بر ویژگی آن ها می افزاید.

این ترازو قابلیت اندازه گیری تا وزن 150 کیلوگرم را داشته و به همین دلیل دسته بندی وسیعی از افراد را پوشش میدهد.

که برای مواجه نشدن با این خطاها کافیست قبل از خرید تمام شرایط کد تخفیف را به دقت مطالعه کرده، سپس اقدام نمایید.

بر همین اساس برندهای زیادی دست به ساخت و تولید ترازوهای دیجیتال زدهاند. ترازو دیجیتال امرن مدل HN-286 یک ترازوی فوقالعاده دقیق بوده که با دقت بسیار زیادی وزن را اندازهگیری میکند.

ترازوی وزن کشی BF220 محصول دیگری از این شرکت است که با طراحی عالی، نداشتن خطا و عمر طولانی کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده است.

تفاوت این ورژن از ترازو شیائومی با سری گذشتهی آن، داشتن تکنولوژی آنالیز BIA بوده که اندازههای تودههای بدن را برآورد کرده و با اندازه گیری میزان عضلات ، آب ، وزن استخوان ،چربی ، چربی احشا داخلی بدن و شاخص تودهی بدنی (BMI) میتواند یک انتخاب عالی برای اشخاصی که دنبال رژیم غذایی و کسانی که پیگیر تناسب اندام هستند باشد.

امروزه بسیاری از افراد برای اندازه گیری وزن دقیق خود اقدام به خرید ترازوی دیجیتال میکنند تا وزنشان را به وسیله آن اندازه گیری کنند.

اخیرا علاقه مردم به پخت غذا ها و کیک و شیرینی و تنقلات خانگی بیشتر شده است. میانگین ظرفیت معمول ترازوهای خانگی «تفال» به حدود 150 کیلوگرم میرسد، هر چند ترازوهای زیرپایی با ظرفیتی بالاتر از 150 کیلوگرم نیز با کاربرد محدود وجود دارند.

با توجه به همین موضوع بیشتر ترازوهای دیجیتال «تفال» ظرفیتی بین 135 تا 230 کلیوگرم را دارند. «تفال» با طراحی ترازوهای دیجیتال همراه با حافظه و قابلیت تشخیص خودکار یک ویژگی جذاب را برای ترازوهای خود به ارمغان آورده است.

حافظه با قابلیت تشخیص خودکار: برنامه ریزی درست با استفاده از ترازوی دیجیتال پیشرفته زمانی ممکن خواهد شد که این ترازوها دارای حافظه داخلی بوده و اطلاعات وزنی را در خود ذخیره کنند.

از آنجایی که هدف اصلی از خرید ترازو دیجیتال «تفال» کنترل روزانه وزن و تناسب اندام است، بنابراین بهترین مدل ترازو دیجیتال «تفال»، ترازویی است که بتواند در این راه به شما کمک کند.

خواندن
برهانی: امیدوارم در انتقال دستگیره ها سنگ اندازی نشود

حتی برخی ا ترازو خانگی خوب ز مدلهای ترازو به گوشی موبایلتان دسترسی خواهند داشت ترازو خانگی خوب و مقدار وزنتان را برای گوشی ارسال میکند تا شما با مراجعه به آن اعداد از تغییرات وزنی خود مطلع شوید.

با دانستن ویژگیهای یک ترازوی دیجیتال خوب و استاندارد میتوان به بهترین انتخاب نیز دست یافت. نوع عملکرد ترازو: به طور کلی ترازوهای دیجیتال با استفاده از ابزاری به نام کشش سنج، وزن را نشان میدهند.

۳ چراغ مختلف در صفحهی LCD جهت نشان دادن اضافه وزن، کاهش وزن و ثبات وزن در نظر گرفته شده که از طریق آنها میتوان وضعیت وزن را کنترل کرد.

از همین رو انواع مختلفی از ترازوهای «تفال» در ابعاد و اشکال مختلف وجود دارند و قطعا با کمی جست و جو و تامل میتوان مدل مناسب را برگزید.

شرکت سازنده ترازو، کشور صادرکننده و واسطهایی که در این میان وجود دارند نیز از دیگر عوامل تاثیرگزار بر روی قیمت ترازو هستند.

دقت اندازهگیری: یکی دیگر از ویژگیهای مهم ترازوی دیجیتال خوب و مناسب، داشتن حداقل دقت 0.09 کیلوگرم است که در ساخت ترازوهای «تفال» این مسئله کاملا مورد توجه قرار گرفته شده.

ترازو را در جایی قرار دهید که امکان افتادن و سقوط کردن آن وجود نداشته باشد. بنابراین مهم است که کفه ترازو به چه شکل و از چه جنسی باشد.

بسته به نوع استفاده شما در منزل یا محل کار، دقت ترازوی خود را چک کنید. سیستم روشن و خاموش شدن خودکار: داشتن قابلیت روشن و خاموش شدن خودکار یک قابلیت خوب است که کمک میکند در مصرف باتری مورد استفاده شده در ترازو صرفه جویی قابل توجهی شود.

اکثر ترازوهای دیجیتال این قابلیت را دارند که با لمس شما روشن شده و در صورت استفاده نکردن از آن سریع خاموش شوند.

از همین رو داشتن این قابلیت باعث میشود استفاده از ترازو به صرفهتر باشد و برای مدت زمان بیشتری از یک باتری در دستگاه استفاده شود.

همانطور که تمامی وسایل دیجیتالی و الکترونیکی پس از مدت ها استفاده نیاز به خدمات خواهند داشت مقیاس های توزین مانند ترازو دیجیتال نیز از این قاعده مستثنا نیستند و چه بسا نیاز به تعمیر و نگهداری بهتری نیز دارند.

در ضمن هر زمان آنها روشن شود، به طور خودکار تنظیم خواهند شد. از این دستگاه چون بیشتر در منازل استفاده می شود، نیاز به دقت توزین بسیار بالا نیست.

این ترازو با امکان وزنکشی تا 5 کیلوگرم، دقت بالایی در اندازهگیری مواد دارد. نکته: ترازوهای دیجیتالی بخاطر حساس بودن سنسورها برای دقت نمایش وزن, حتما برای دقیق نشان دادن وزن ترازو را روی سطح صاف مانند سرامیک,گرانیت ,…

به طوری که برخی از آنها حتی میزان تودههای چربی و مقدار آب بدن را هم نشان میدهند. اینجاست که به اهمیت این وسیله با ارزش در فروشگاه خود پیمیبرید.

خواندن
لوازم خانه دست دوم را کجا بفروشیم

اکنون که از این وسیله در خانه استفاده می شود پس طبیعتا توجه به طرح و مدل آن بیش از پیش مهم جلوه می کند.

شرکت AEG تمامی نیازهای کاربران را مد نظر گرفته است و محصول این شرکت قادر به ارتباط با گوشیهای هوشمند اندرویدی و iOS است.

شیشه این ترازوی هوشمند ضد ضربه بوده و با خیال آسوده میتوانید در منزل از آن استفاده نمایید. ترازوی هوشمند دیجیتال در هر خانهای ضروری است.

قیمت ترازوی آشپزخانه دیجیتال مانند دیگر ترازوهای دیجیتال از نام برند و ساختار ظاهری و قابلیتهای آن تاثیر میگیرد. قیمت این محصول در بازار ایران حدودا بین 300 هزار تومان الی 3 میلیون تومان میباشد.

وجود این ابزارها در مکان های عمومی مانند باشگا ه های ورزشی نیز ضرورت پیدا کرده است. ترازو گرمی : ترازوهای گرمی نیز مانند ترازو جیبی، ابعاد کوچک تری نسبت به سایر مدل ها دارند.

ترازو خانگی به صورت کفی می باشد و نمایشگر ترازو خانگی بر روی کفه در قسمت جلو ترازو خانگی قرار گرفته است ؛ هنگامی که شما بر روی کفه ترازو خانگی می ایستید ، وزن شما در نمایشگر ترازو خانگی نمایش داده می شود.

جسم برای وزن کردن در یک پله و ورزنه ها را در پله دیگر قرار می گیرند و شاهین به حالت تعادل در می آید و وزن جسم معلوم می شود .

به همین دلیل آن را خاص میئانیم. این ترازوی دیجیتال علاوهبر وزن بدن، با استفاده از نرمافزاری مخصوص میتواند شاخص توده بدنی (BMI) را هم اندازهگیری کند.

اما این کالا چندین قدم فراتر از وزن کردن شما برداشته است. اما این محصول یک شگفتی در تمامی آن ها خواهد بود.

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که با نحوه خرید ترازو فروشگاهی آشنایی دارند، اما نگران نباشید.

ضد آب: ضد آب بودن یا نبودن ترازوی دیجیتال نیز یک ویژگی مهم است که در زمان انتخاب ترازو میتوان آن را مورد توجه قرار داد.

ترازوی شیشه ای دیجیتال به دلیل دقت بالاتر پرطرفداتر از ترازوی عقربهای بوده و مورد استقبال بیشتری قرار میگیرد. بنابراین در جابجایی این دستگاه ها باید با دقت بالایی این کار را انجام دهید تا منجر به بروز مشکلی در محصول نگردد.

به این ترتیب وزن دقیق اندازه گیری میشود. به همین دلیل ترازوهای دیجیتال بسیار قابل اعتماد هستند. ترازوی دیجیتال آرزوم درصد آب بدن را محاسبه کرده و تجزیه و تحلیل دقیقی از نسبت تراکم عضلانی شما را ارائه نماید.

توده استخوانی بدن شما را بررسی کرده و اندازه گیری کاملی از شاخص توده بدن یا همان BMI انجام میدهد.

قابل حمل. واحد های اندازه گیری این ترازو: کیلو گرم، پوند و Stone طریقه خاموش شدن: بعد از ۸ ثانیه بطور اتوماتیک خاموش می شود.

حداقل، این همان کاری است که قبلا انجام میداد. یه ترازوی پوکیده فرستادن که حتی مارکش افتاده بود. ترازوی جیبی : جی بی بیشتر برای مصارف آشپزی و وزن کردن مواد غذایی در حجم کم کاربردی هستند.

This conte​nt w as created ᠎by G SA Content Gener​ator DE᠎MO᠎.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *