دیپلماسی ورزشی در دستور کار است / آستارا مستعد تعاملات بین المللی ورزشی

[ad_1]

ایسنا/گیلان وزیر ورزش و جوانان، گفت: دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد،

سید حمید سجادی، در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: این سفر فرصتی را نصیب ما کرد تا با زیرساخت های شهرستان های تالش و آستارا بیشتر آشنا شویم.

وی با بیان اینکه مطالب و نیازهای منطقه جمع بندی شده است، ادامه داد: این مسائل نیز در جلسه شورای عالی استان که با حضور رئیس جمهور و هیأت دولت برگزار می‌شود، مطرح خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه گزارشات جمع بندی شده به شکل تفصیلی و بند بند تدوین و سپس تقدیم می شود، افزود: مسائل مرتبط با هر حوزه به وزارتخانه و دستگاه مربوطه ارجاع داده می شود.

سجادی، با بیان اینکه رئیس‌جمهور در پیگیری امور کاملاً جدی است، خاطرنشان کرد: بودجه های تکمیل پروژه های استخر سرپوشیده بانوان آستارا و استادیوم وحدت نیز مشخص شده است و جهت اجرا نیز اعتبارات لازم اختصاص می یابد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این موارد مشکلات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و نیازهای شهرها و روستاهای شهرستان هم نیز پیش از سفر ارزیابی شده بود و هم اکنون از نزدیک همه آن موارد بازدید شد.

وزیر ورزش و جوانان، در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه آستارا ظرفیت بسیار خوبی را در برگزاری رویدادها و تعاملات بین المللی ورزشی دارد، تصریح کرد: این شهرستان گذرگاه بسیار مهمی در شمال کشور است و مشابه آن را در جنوب کشور در کیش و چابهار هم داریم که برای تعاملات ورزشی حوزه خلیج فارس بسیار مستعد می باشند.

خواندن
کردهای سوریه قامشلی را محاصره کردند

وی با تأکید بر اینکه دیپلماسی ورزشی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد، یادآور شد: آستارا ظرفیت‌های بسیار مهمی را در برگزاری مسابقات بین‌المللی جاده‌ای و ساحلی دارد که باید برای آن برنامه های لازم تدوین شود.

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *