دستگیری متهمان پرونده کلیپ گوشی‌قاپی در خیابان احمدآباد مشهد

[ad_1]

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری دو گوشی قاپ خیابانی که کلیپی از صحنه سرقت آن‌ها در فضای مجازی نیز منتشر شده بود و همچنین دستگیری عامل کیف‌زنی‌های تیزدستانه خبر داد.

سرهنگ حسین دهقان پور در این خصوص اظهار کرد: در پی انتشار  کلیپی از صحنه گوشی قاپی در محدوده خیابان احمدآباد مشهد در فضای مجازی که دو جوان موتورسوار گوشی تلفن همراه مردی جوان را ربوده و به سرعت از صحنه متواری می‌شوند و همچنین گزارش چند سرقت مشابه دیگر به پلیس ۱۱۰ دستورات لازم برای پیگیری سریع پرونده، شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌های خیابانی صادر شد و در دستورکار کلانتری احمدآباد قرار گرفت. 

وی افزود: تیم تجسس کلانتری احمدآباد به سرنخ‌هایی دست یافتند که منجر به چهره زنی متهمان شد. در حالی که تحقیقات گسترده در این باره ادامه داشت، گزارش یک فقره گوشی‌قاپی دیگر در محدوده بلوار بعثت به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بررسی‌های اولیه پلیس نشان داد سرقت توسط متهمان مورد نظر انجام شده است. 

فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری احمدآباد بلافاصله وارد عمل شدند و با همکاری یکی از شهروندان وظیفه‌شناس که سایه به سایه به تعقیب سارقان پرداخته بود، پس از تعقیب و گریزی کوتاه در خیابان شهید کلاهدوز، متهمان پلیس را در یک قدمی خود دیدند که سبب شد کنترل وسیله نقلیه خود را از دست بدهند و با واژگونی موتورسیکلت زمین‌گیر شوند. 

دهقان‌پور اضافه کرد: این دو متهم که با چاقو در برابر ماموران انتظامی مقاومت نشان دادند دستگیر شدند و پس از انتقال به کلانتری در بررسی‌های اولیه تاکنون به چهار فقره گوشی قاپی اعتراف کرده‌اند. 

خواندن
کدام استان ها بیشترین تسهیلات صادراتی را دریافت کردند؟

وی با اشاره به اینکه تحقیقات از متهمان با دستورات مقام قضایی ادامه دارد، گفت: بررسی این سرقت‌ها حاکی از آن است که متهمان با سوء‌استفاده از سهل‌انگاری مالباختگان که بدون توجه به توصیه‌های پلیسی با گوشی تلفن همراه خود در خیابان‌ها صحبت می‌کردند فرصت ارتکاب سرقت یافته‌اند. 

فرمانده انتظامی مشهد افزود: هوشیاری شهروندان نقش موثری در پیشگیری از ارتکاب سرقت‌ها خواهد داشت. 

۵ شاکی در پرونده کیف‌زنی‌های تیزدستانه 

همچنین فرمانده انتظاتی مشهد گفت: گزارش چند فقره سرقت از کیف دستی بانوان در ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس‌های شرکت واحد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که با توجه به اهمیت موضوع تیم تجسس کلانتری بانوان وارد عمل شدند. 

دهقان‌پور تصریح کرد: تیم گشت نامحسوس کلانتری بانوان در حالی که با بررسی سرنخ‌های موجود مشخصات ظاهری متهم را در اختیار داشتند وارد عمل شده و این زن را در حالی که داخل اتوبوس شرکت واحد قصد ارتکاب سرقت داشت، دستگیر کردند. 

وی گفت: در بازرسی اولیه از وسایل همراه این زن که دارای سابقه کیفری است هشت دستگاه گوشی تلفن همراه، پنج عدد مموری، یک حلقه النگو و دو عدد عینک آفتابی و طبی کشف شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: تحقیقات از این زن با دستورات مقام قضایی ادامه دارد و تاکنون پنج شاکی پرونده از متهم اعلام شکایت کرده‌اند. 

انتهای پیام

[ad_2]
خبرهای مهم

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *