خمکاری ورق چگونه انجام می شود ؟ در تهران

خمکاری ورق چگونه انجام می شود ؟
خمکاری بریک

در فرآیند لبهدار کردن انبساطی (ب) طول لبه باید افزایش یابد لذا احتمال وقوع شکست و پارگی وجود دارد. ساده ترین فرآیند شکل دهی، ایجاد خم در راستای یک خط مستقیم همانند شکل 2 است. اگرخم در راستای یک خط مستقیم نبوده و ورق صاف نباشد ، تغییر شکل پلاستیک علاوه بر ناحیه خم درناحیه مجاور خم روی ورق نیز رخ میدهد. شکل 4 مثالهایی را ارائه میدهد. خمکاری CNC با دستگاه پرس بریک: در این روش ورق روی ماتریس V شکل قرار گرفته و سمبه که به شکل نوک پیکان است به پایین حرکت کرده و با ایجاد فشار ورق را به سمت داخل V هل می دهد. اما قابل ذکر است که نمونه داخلی این محصول از طرفداران بیشتری نسبت به نمونه خارجی خود برخودار میباشد. این محصول دارای انواع داخلی و خارجی میباشد که شما میتوانید بر اساس نیاز، سلیقه و همچنین قیمت یکی از انواع این نمونهها را انتخاب نمایید. الکترو مبنا به شما اطمینان میدهد این محصول را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در این فروشگاه به فروش میرسد. از آنجا که فرآیند خمکاری به طور متوالی در امتداد خط خمش رخ میدهد , این فرآیند به طبقه خمکاری تعلق ندارد . This da ta h᠎as been cre ated ᠎wi​th GSA C ontent Generator Dem over si᠎on.

این محصول معمولا برای ترمینالهای خاص استفاده میشود.

در خمکاری با پرس بریک ، (ب) ، یک سنبه به سمت پایین حرکت کرده و ورق را به داخل قالب V شکل فشار میدهد. بنابراین محاسبه دقیق مقدار فشار وارد شده با در نظر گرفتن ضخامت ورق و شکل مورد نظر خمش، قبل از خمکاری ، ضروری است و از بروز اشتباهات جلوگیری خواهد کرد. این نوع ریل مینیاتوری در اندازه و ضخامت گوناگون در الکترومبنا تولید و عرضه میشود. این محصول معمولا برای ترمینالهای خاص استفاده میشود. این محصول نیز یکی دیگر انواع محصولات ریلهای مینیاتوری میباشد که از این محصول برای پیادهسازی انواع کنتاکتورها، کنترل بارها، کنترل فازها ک المانها در تابلو برق استفاده میشود. در درب های فریم لس که آخرین دست آورد فن آوری ( تکنولوژی) روز اروپا می باشد، ابتدا ورق با دستگاه خم کاری CNC (پرس بریک CNC) بطوریکه ورق رویه و دوره درب یکپارچه باشند خمکاری شده و سپس ورق زیره (پشت) درب نیز خمکاری می گردد و سرانجام این دو ورق در قالب گذاشته شده و تزریق یکپارچه صورت میگیرد. در درب های فریم دار که روش قدیمی تر تولید درب های سردخانه ای میباشد از پروفیل آلومینیوم اکسترود شده بعنوان یک کلاف نگه دارنده برای ورق رویه و ورق زیره استفاده میشود و وجود پله جدایش و درز جدایش که محل تجمع آلودگی ها میباشد در این روش اجتناب ناپذیر است.

خواندن
هزینه راه اندازی مسابقات شرط نبدی: چگونه می‌توان با کمترین هزینه مسابقات شرط‌بندی را برگزار کرد؟

از این محصول در جهت نصب قطعات تابلو بر روی سینی تابلو استفاده میشود. و انواع دیگر تجهیزات را درون تابلو برق و جعبه تقسیم محکم و فیکس نمایید. خمهای یک نوار طولانی را میتوان به طور پیوسته با شکلدهی غلطکی (ج) نیز انجام داد. خمکاری، اتساع و کشش شکلهای ساده به عنوان فرآیندهای اصلی برای شکلدهی لولههای جدار نازک تحلیل شدهاند، که امکان مشخص کردن محدودیتهای حاکم بر هر فرآیند وجود دارد و این مستلزم مطالعه جزئیات ناپایداری کشش در ورقهای نازک است.در دو فصل ابتدایی، جریانهای جاری شدن پلاستیک و تحلیل متناسب با فرآیندهایی با کرنش بزرگ معرفی شدهاند. قطعات تولید شده از ورقهای فلزی دارای این مزیت هستند که ماده اولیه آنها از مدول الاستیک و استحکام تسلیم بالایی برخوردارند بنابراین قطعات تولیدی دارای صلبیت و نسبت استحکام به وزن بالایی میباشند. خمکاری ورقهای فلزی دارای روشهای گوناگونی است که با توجه به مواردی چون جنس ورق، ضخامت آن، طرح مورد نظر برای خم کردن و میزان خمش، روش مورد نظر انتخاب میشود. در نهایت فرآیند ساده کشش لوله با روشهای انرژی استفاده شده در برخی مدلها تحلیل شده است. البته به دلیل کشش ایجاد شده هنگام خمکاری ممکن است در پارهای از موارد ضخامت قسمتی از ورق فلزی تغییر نماید.

در اکثر موارد در طی عملیات خمکاری ضخامت ورق تغییری نمی کند. خمکاری معمولی تقریبا شبیه به همین عمل است و تفاوت این است که به جای اینکه سنبه که در یک خط مستقیم حرکت کند، یک بال تاشو حول لبه خم میگردد . تمایلی برای چینخوردگی درناحیه خارج از اعمال نیرو وجود خواهد داشت که توسط نیروی ور قگیر مشابه شکل 6 (ب) این تمایل کاهش خواهد یافت. به محض وارد کردن فشار از طریق سنبه به ورق ، نیروی کششی در مرکز آن ایجاد میشود. گروه آراکس لیزر با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا و همچنین نیروی فنی مجرب خدمات خمکاری انواع فلزات (استیل ، فولاد ، مس ، برنج و … ) را با تناژ های مختلف انجام می دهد. فلز ورق یا صفحه را می توان به آسانی با فیکسچر های ساده و استفاده از یک پرس خم کرد. در ماشینهای نورد ، چندین مجموعه غلطک وجود دارند که به صورت تدریجی ورق را خم میکنند و پنلهای عریض مانند ورقهای پوشش سقف یا مقاطع کانالهای پیچیده میتوانند به وسیله این فرآیند ساخته شوند. این ورقها در فرآیندهای بعدی به اتومبیلها ، لوازم خانگی ، محصولات ساختمانی ، هواپیما ، قوطیهای غذا و نوشیدنی و تهیه محصولات مشابه دیگر شکلدهی میشوند.

خواندن
معرفی انواع کمپرسور پیستونی (2)

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد خم بریک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *