حل مشکلات اقتصادی به نگاه بین بخشی مدیران بستگی دارد

[ad_1]

ایسنا/ ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تصریح کرد: حل مشکلات و مسائل مربوط به حوزه های اقتصادی نیازمند نگاه فراگیر مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف است.

دکتر «شهریار عباسی» در دیدار با مدیرکل استاندارد ایلام گفت: تنها با اتکا به نگاه سازمانی نمی توان بر مشکلات فائق آمد، بلکه باید در کنار هم برای رفع موانع تلاش کرد و در شرایط سخت دست به دست هم داد. اقتصادی که دولت با آن مواجه است، برای حل مشکلات باید شاهد هم افزایی و همکاری هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی با یکدیگر باشیم.

وی با بیان اینکه بخش های اقتصادی و صنعتی کشور به صورت زنجیره ای به هم مرتبط هستند، افزود: ایجاد مشکل و وقفه در کار هر بخش، فعالیت های مربوط به سایر حوزه ها نیز قطع می شود، تصریح کرد: از سوی اداره کل هنجارهای استان به عنوان یکی از سیستم مانیتورینگ دستگاه های اصلی، انتظار می رود در محیطی امن به واحدهای تولیدی و خدماتی کمک کند.

معاون امور اقتصادی استانداری خواستار توضیح درباره نقش هنجارها در سلامت کالاهای مصرفی شد و گفت: در این راستا نیازمند فرهنگ سازی و مشارکت مردمی هستیم که این امر با کمک رادیو و تلویزیون و رسانه های مختلف ارتباطی».

«مهناز همتی» مدیرکل استاندارد ایلام در تشریح وظایف و مأموریت های سازمان ملی استاندارد و گزارشی از عملکرد استاندارد ایلام از ابتدای سال تاکنون، افزود: سیاست های این سازمان را خواهد داشت. دولت سیزدهم و امیدواریم با تعامل و همکاری تمامی ادارات و کارکنان شاهد پیشرفت اهداف استاندارد در استان باشیم.

خواندن
آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *