حسینی: ایران جزیره ثبات است/ امروز بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست

[ad_1]

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات در منطقه ای متلاطم است.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسینی امروز در یادواره 28 شهید روستای نیستان اردستان با بیان اینکه خط شهادت خط ائمه اطهار است و زیارت قبور ائمه الهام، تعلیم و موجب فداکاری، مظلومیت و دفاع از مردم است. مستضعفان افزود: و دشمنی دشمن با ائمه به این دلیل است که وجود آنها باعث افزایش پیروان مکتب اهل بیت و مدافعان عدالت و پیروی از حق می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران جزیره ثبات در منطقه ای متلاطم است، تاکید کرد: با وجود همه تحریم ها و توطئه های دشمنان، اگر امروز در آرامش هستیم به خاطر شهداست که شهدا ایستادند. در مقابل دشمن و برای کشور و مردم عزت ایجاد کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه امروز بسیج به مرزهای جغرافیایی ایران محدود نمی شود، تصریح کرد: حشدالشعبی، حزب الله، لشکر فاطمیون، حیدریون و انصارالله یمن با روحیه انقلاب اسلامی تشکیل شد.

حسینی گفت: اگر در گذشته نیروهای مقاومت با سنگ به موشک پاسخ می دادند، امروز موشک در دست نیروهای مقاومت و رژیم اشغالگر قدس است که می خواست از نیل تا فرات را فتح کند، امروز نمی تواند کنترل کند. نوار باریکی از غزه.”

وی تاکید کرد: اگر این روحیه جهادی نبود امروز دولت تکفیری و داعش نه تنها کل منطقه، بلکه جهان اسلام و کل جهان را تهدید می کرد، جنگ داعش را نابود کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه همه عظمت امام را می شناسند و در ایام دهه فجر باید رمز پیروزی امام را بازخوانی کنیم، گفت: مرحله قدرت بازدارندگی را پشت سر گذاشته ایم و دشمن باید بتواند. برای توقف مقاومت». .

خواندن
روزهای خوب ژاوی ادامه دارد/ بارسا به رتبه دوم لالیگا صعود کرد

حسینی در ادامه تاکید کرد: در 10 سال گذشته اگر رهبری از ما پیروی می کردند الان شاهد شرایط بهتری بودیم. متأسفانه در سال های اخیر کسانی که عزم، اراده و توان لازم را نداشتند مدیریت کردند و کشور در خدمت رسانی به مردم دچار وقفه شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با مشکلات و بدهی های فراوان دولت را تحویل گرفت، افزود: اما دولت با روحیه جهادی شبانه روز در تلاش است تا مشکلات را حل کند. دولت مردمی به دنبال تشکیل یک ایران قدرتمند در همه عرصه ها است و در این مدت کوتاه آثار خدمات و اقدامات دولت مشخص است و بیش از 42 درصد صادرات غیرنفتی افزایش یافته است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بابیان اینکه دنیا محدود به برخی کشورهای اروپایی و آمریکا نیست، بلکه باید با کشورهای دیگر تعامل داشته باشد، تصریح کرد: بله.

حسینی با تاکید بر اینکه الگوی مدیران باید سردار قاسم سلیمانی باشد که در سختی ها و جنگ نابرابر مدیریت کرد و گفت: همه مدیران خود را خدمتگزار ملت ببینید، متواضع باشید تا تحرک، پویایی و چابکی در درون شکل بگیرد. کره ها.”

وی گفت: برخی از خودی ها که دنبال غرب هستند از پیشرفت کشور ناراحت هستند. عده ای در زمان قدرت هیچ کاری نکردند و مشکلات روی هم انباشته شده است و حالا که دولت انقلابی و جهادی در حال خدمت و رفع موانع هستند ناراحت هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه اپوزیسیون داخلی هر روز قصد دارد مردم را ناامید کند، گفت: امیدواریم سرمایه اجتماعی نظام روز به روز افزایش یابد. درست است که نقاط ضعفی وجود دارد و هنوز تا رسیدن به اهداف عالی راه درازی در پیش داریم، اما نباید فراموش کرد که قبل از انقلاب کشوری وابسته بودیم و همه نیازهای مردم وارداتی بود و اکنون به آن رسیده ایم. مرحله صادرات محصولات مختلف ما همچنین خدمات فنی و پرسنل مهندسی را با اطمینان صادر می کنیم.

خواندن
آخرین آمار بیماری های عروق کرونر در قزوین

حسینی گفت: روحیه موجود در حوزه توسعه دفاعی باید به حوزه هایی مانند صنعت و کشاورزی منتقل شود و در این حوزه ها نیز مردان متولی امر باشند. پیشرفت بیشتری حاصل خواهد شد: «امروز در یک جنگ خفیف هستیم و همه توان او برای به میدان آمدن است و فرصت ایجاد دعوا نداریم و مسئولان نباید به مسائل انحرافی توجه کنند.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *