توزیع 2500 تن برنج و شکر در لرستان

[ad_1]

ایسنا/ لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از توزیع 1500 تن برنج و 1000 تن شکر در استان خبر داد.

مهندس سید عماد شاهرخی در بیست و نهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی اظهار داشت: از ابتدای اسفندماه تاکنون هزار تن شکر و 700 تن برنج با نرخ مصوب در استان توزیع شده است.

وی افزود: 1500 تن برنج و 1000 تن شکر در روزهای باقی مانده از سال و قبل از ماه مبارک رمضان در شبکه تعریف شده توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ادامه داد: تعداد جوجه کشی ها در این ماه چهار و نیم میلیون قطعه است بنابراین تامین جوجه های پایان سال و ماه مبارک رمضان در شرایط مطلوبی قرار دارد.

این مقام مسئول یادآور شد: طی یک هفته اخیر 1240 مورد بازرسی انجام شد که از این تعداد 138 مورد تخلف به ارزش 173 میلیون تومان تشکیل و 368 نوبت بازرسی از نان و آرد نیز انجام و 34 مورد تخلف به ثبت رسید.

وی بیان کرد: 853 فقره سایر اقلام مورد بازرسی و 97 پرونده برای متخلفان تشکیل شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از تشکیل 69 شبکه نظارتی با مشارکت 406 کارشناس برای پایش و رصد عوامل مضر برای گیاهان خبر داد و گفت: مبارزه با علف های هرز در مزارع گندم در 12 هزار و 770 هکتار از مزارع خرم آباد، چگنی، پل و … دختر و رومشکان انجام شد.

وی افزود: در این راستا سرویس و راه اندازی سمپاش ها و ثبت سموم لازم در سامانه مانیتورینگ انجام شده است.

خواندن
گرانی، کم فروشی و کلاهبرداری در رأس تخلفات اقتصادی در خراسان رضوی

شاهرخی از توزیع 60 هزار و 153 تن کود اوره، 4 هزار و 98 تن کود فسفاته و هزار و 651 تن کود پتاسیمی خبر داد و گفت: در تعامل با سایر دستگاه ها با همدلی، همکاری و کار جهادی در راستای استقلال اقتصادی خیر میهن اسلامی تلاش می کنیم. مورد نیاز شهروندان ما از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *