توزیع 14000 سبد کالا بین مددجویان مددکاری در جشن مهربانی

[ad_1]

ایسنا/ اصفهان معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان از اجرای طرح ضیافت مهربانی شبی به رنگ خدا و مهر ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: تاکنون حدود 14 هزار سبد کالا تهیه و بین خانواده های تحت پوشش توزیع شده است. توسط سیستم تامین اجتماعی

امید رحمانیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح شب رنگ خدایی، اظهار کرد: در این طرح خیرین میهمان مددجویان سازمان بهزیستی بوده و یک شب افطاری را با حضور خیرین میهمان می کنند. خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی هزینه افطار بر عهده خیرین است اما با حضور در منزل مددجویان سر سفره آنان می نشینند و با آنان افطار می کنند.

وی گفت: هدف از اجرای طرح “نویت نا کور دو دیوس” آشنایی خیرین با مشکلات مددجویان مددجویان بود. مثلاً وقتی یک خیر به منزل یک بیمار نخاعی می رود، شرایط زندگی او را بهتر درک می کند. هدف دیگر این پروژه ایجاد اعتماد در بین خیرینی است که کمک های خود را به خانواده های مددجویان می بینند و تمایل بیشتری به کمک دارند.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان با اشاره به استقبال خوب خیرین از طرح noite na cor de deus افزود: باید به خانواده های نیازمند پرداخت شود.

وی یکی دیگر از طرح های ماه مبارک رمضان را نوعی طرح ضیافت اعلام کرد و افزود: این طرح کلی است و هر فردی با هر نیتی در ماه رمضان می تواند در تهیه سبد کالا مشارکت کند. در این راستا تاکنون حدود 14 هزار سبد غذایی تهیه و بین خانواده های خدمات دهی شده توزیع شده است.

خواندن
انتخاب یک کلینیک خوب برای لیزر موهای زائد

رحمانیان ادامه داد: یکی دیگر از طرح ها ماه مبارک رمضان است که با همراهی معاونت اجتماعی وزارت خانه های بی سرپرست را حفظ می کنیم. در این طرح هر شب با بچه های مراکز شبه خانواده جلسه داریم.

به گفته وی، در حال حاضر 40 مرکز شبه خانواده در سراسر استان داریم و حدود 1200 نفر به صورت شبانه روزی از خدمات سازمان اجتماعی استفاده می کنند.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان نیز در خصوص طرح رضایت مندی زندانیان گفت.

وی به طرح برکت به ویژه برای جمع آوری فطریه و کفاره اشاره و تصریح کرد: همه مراجع کلان به سازمان بهزیستی اجازه جمع آوری کفاره و فطریات و صرف هزینه برای کمک به مددجویان بهزیستی را داده اند.

رحمانیان گفت: در حال حاضر حدود 123 هزار پرونده در بخش توانبخشی و حدود 10 هزار پرونده از زنان سرپرست خانوار در استان برای ارائه خدمات بیشتر به مددجویان بهزیستی داریم.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *