تمامی امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود/ اکثر دانش آموزان در پایان ماه مبارک رمضان برمی گردند

[ad_1]

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با بیان اینکه امتحانات نهایی این دانشگاه برای تمامی مقاطع و دانشجویان به صورت حضوری خواهد بود، گفت: در نظر داریم دانشجویان یک مقطع (فارغ التحصیل) را به دانشگاه بازگردانیم. کاملاً بعد از ماه مبارک رمضان».

دکتر در گفت وگو با ایسنا، حسن کریمی مزرعه شاهی اظهار داشت: ما قصد داشتیم بهمن ماه گذشته آموزش های حضوری را در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از سر بگیریم. اما بازگشایی دانشگاه به دلیل شیوع ومیکرون به تعویق افتاد و در نهایت در 20 فروردین 1401 دانشجویان به دانشگاه بازگشتند و ما روند بازگشت دانشجویان مقطع کارشناسی را آغاز کردیم زیرا نظر ما این است که تدریس فارغ التحصیلی اساس است.

وی با تاکید بر اینکه بازگشت به تدریس حضوری باید به تدریج و به تدریج انجام شود، ادامه داد: بازگشت دانشجویان به دانشگاه را از 99 دانشجوی ورودی آغاز کردیم. زیرا این دانشجویان حدود 3.5 ترم تحصیل کرده و دانشجو شده اند اما هنوز محیط دانشگاه را ندیده اند.

دکتر. کریمی مزرعه شاهی در این خصوص افزود: با توجه به اینکه دانشکده های ما متمرکز نیستند و در ساختمان های جداگانه قرار دارند، برای هر یک از دانشکده ها مراسم مختلفی برگزار می کنیم. همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه از بازگشت دانشجویان به دانشگاه خرسند هستند و شور و نشاط جدیدی به فضای دانشگاه بازگشته و فضای خوبی در دانشگاه ایجاد شده است.

خواجه نصیرالدین طوسی رئیس دانشگاه صنعتی درباره برنامه این دانشگاه برای بازگشت کامل دانشجویان به دانشگاه گفت: بنا داریم پس از ماه مبارک رمضان دانشجویان را به طور کامل به دانشگاه بازگردانیم.

خواندن
۲۵ درصد پروتئین موردنیاز لرستان را عشایر تولید می‌کنند

وی با تاکید بر اینکه امتحانات نهایی دانشجویان در تمامی مقاطع دانشگاه به صورت حضوری خواهد بود، افزود: زمان امتحانات را از 2 هفته به حدود 4 یا 5 هفته افزایش داده ایم تا دانشجویان بتوانند از خوابگاه استفاده کنند و در امتحانات شرکت کنند. به صورت حضوری.” دانشجویان دکتری که در ایام کرونا نیز در دانشگاه حضور داشتند و به تحقیقات خود ادامه دادند و اکنون نیز از فضا و خوابگاه های دانشگاه استفاده می کنند.

دکتر. کریمی مزرعه شاهی با بیان اینکه امیدواریم با پایان تاج گذاری، در آینده همه مقاطع و ورودی ها با حضور کامل به دانشگاه بازگردند، خاطرنشان کرد: نباید از آموزش مجازی یا سامانه آموزش الکترونیک غافل شد و فکر می کنیم برخی کلاس‌ها تقریباً به عنوان کلاس‌های وضوح عملی برگزار می‌شوند. زیرا زیرساخت های بسیار خوبی برای تدریس مجازی در دانشگاه تهیه و توسعه یافته است که می تواند به بهبود روند آموزشی کمک کند.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در پایان درباره تفاوت دانشجویان بازگشته به دانشگاه نسبت به دوران پیش از کرونا تصریح کرد: آنها با بسیاری از حوزه های فرهنگی، دانشجویی و حقوق اجتماعی احساس بیگانه ای نداشتند. ، یا با استفاده از پردیس ها یا خوابگاه ها. به این ترتیب باید شرایط را برای تطبیق دانش آموزان با شرایط جدید و از طرفی از نظر روحی و روانی تقریباً جبران خسارت های وارده به دانش آموزان در دوران تاج گذاری و توصیه به آنها برای کاهش مشکلات فراهم کنیم. البته باید در نظر داشت که کمی زمان می برد تا شرایط به حالت عادی بازگردد. این اقدامات مستلزم کار گروهی است و با روحیه ای که در بین دانش آموزان، معلمان و غیر معلمان می بینم، می توان به این مهم دست یافت و بر آن فائق آمد.

خواندن
راز پشت نمای ترکیبی آجر و سرامیک

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *