تفاهم نامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و منطقه ویژه اقتصادی بوشهر امضا شد

[ad_1]

ایسنا/ بوشهر تفاهم نامه همکاری منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و جهاددانشگاهی بوشهر با هدف ایجاد و گسترش فعالیت های علمی، پژوهشی و آموزشی منعقد شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه بوشهر آخرین استانی بود که جهاددانشگاهی در آن شکل گرفت، گفت: در اداره آموزش و پرورش و کارآفرینی با هدف تربیت نیروهای متخصص، به روز رسانی و با توجه به نیازسنجی».

علی احمدی زاده درباره فعالیت های معاونت آموزشی و کارآفرینی جهاد دانشگاهی بوشهر ادامه داد: جهاد دانشگاهی به عنوان دبیرخانه مشاغل خانگی و با وجود دپارتمان های مختلف در مراکز آموزشی تخصصی و مراکز آموزش عالی علمی کاربردی در بلندمدت فراگیر و دانشجویان این رشته را دارد.

این مسئول با بیان اینکه معتقدیم باید در مرز علم و فناوری پیش برویم، ادامه داد: جهاددانشگاهی استان بوشهر متناسب با اقلیم و محیط زیست استان فعالیت می کند. طرح فناورانه تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس در حال انجام است.

وی درباره زیرمجموعه معاونت تحقیقات و فناوری وزیر علوم افزود: در جهاددانشگاهی مرکز نوآوری و شکوفایی کسب و کار و برگزاری رویدادها و استارت آپ ها و مرکز سلول های بنیادی ذخیره سازی سلول های بنیادی و درمان برخی بیماری ها از جمله سرطان، تالاسمی است. و اختلالات خونی در استان بوشهر. وجود دارد.

رئیس جهاددانشگاهی استان بوشهر خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی اولین گروهی در استان بوشهر بود که با وجود شرایط سخت موفق به راه اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی و استفاده از جهاد دانشگاهی شد. کاهش.

احمدی زاده افزود: متاسفانه استان بوشهر تنها استانی است که آزمایشگاه ژنتیک ندارد و به مردم قول می دهیم در آینده نزدیک آزمایشگاه ژنتیک در استان راه اندازی شود.

خواندن
سریعترین و آسانترین گزینه ورق شادولاین

وی با اشاره به راه اندازی طرح های ملی فناوری در استان بوشهر ادامه داد: یکی از طرح های ملی فناوری که توسط جهاددانشگاهی در حال انجام است، تکمیل زنجیره پرورش ماهی در قفس است که در حال ورود به کشور است و پروژه دیگری نیز احداث می شود. مجتمع دلوار با زیربنای 20 هزار متر مربع برای تولید آبزیان و تولید ماهی در استان نصب شده است.

این مقام مسئول با یادآوری حضور جهاددانشگاهی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای فرهنگ عمومی گفت: جهاددانشگاهی دارای حوزه هنری و رسانه ای با سه خبرگزاری از جمله خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خبرگزاری بین المللی قرآن کریم است. جهان اسلام (ایکنا) و سیناپرس مجتمع نظرسنجی به عنوان یکی از مراکز اصلی نظرسنجی در کشور فعالیت می کند.

علی احمدی زاده از آغاز فعالیت جهاد دانشگاهی استان بوشهر در سال 96 خبر داد و افزود: 7 گروه تخصصی و بیش از 40 هزار دانشجوی آزاد و سازمانی تحت آموزش قرار گرفتند و موفق به اخذ گواهینامه تحصیلی در طول فعالیت جهاد دانشگاهی استان بوشهر شدند • جذب شدند. بازار کار

احمدی زاده بیان کرد: جهاددانشگاهی در زمینه تدوین و اجرای اسناد بالادستی استان مانند سند اجتماعی استان، سند اطلس جامعه زنان، سند بودجه، اسناد خانوار استان، سند تولید و اشتغال و… همکاری داشت. استان.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در انتظار همکاری با جهاددانشگاهی گفت: امیدواریم وجود جهاددانشگاهی در استان بوشهر چراغ راه هم برای منطقه ویژه اقتصادی و هم برای استان باشد.

احمد دشتی زاده در امضای تفاهم نامه همکاری بین منطقه ویژه اقتصادی و جهاددانشگاهی اظهار داشت: فعالیت های انجام شده توسط جهاددانشگاهی بسیار امیدوارکننده است که همکاری منطقه ویژه اقتصادی با جهاددانشگاهی موجب بهره وری و موفقیت بیشتر استان خواهد شد. “
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در پایان ابراز امیدواری کرد با وجود حضور و حمایت جهاددانشگاهی در آینده نزدیک اتفاقات خوبی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر و منطقه آزاد بوشهر رخ دهد.

خواندن
اعتراض «جلیقه زردها» به مکرون و لوپن/ معترضان خواستار تحریم انتخابات فرانسه شدند

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *