تشکیل 18 تیم بهداشت محیط با 102 متخصص

[ad_1]

ایسنا/ اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از تشکیل 18 تیم بهداشت محیط با 102 متخصص مجهز به تجهیزات تخصصی و نمونه برداری برای فعالیت در تمامی شهرستان های استان خبر داد.

دکتر. علی محمدیان آردی ۲۳ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: این تیم ها خدمات قابل ارائه را در تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پذیرایی و پذیرایی، مراکز اقامتی، فروشگاه ها و عرضه کنندگان مواد غذایی نظارت و بازرسی کردند و پروتکل های بهداشتی را برای مدیریت کرونا به طور کامل رعایت کردند. ” آنها کار شما را در اولویت قرار می دهند.

برای اجرای طرح سلامت نوروزی ستادی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل با مشارکت معاونت های درمان، بهداشت، غذا و دارو و مدیریت اورژانس تشکیل شد و از چند روز پیش فعالیت خود را آغاز کرد. 24 ساعت شبانه روز باز است.

وی بازدیدهای دوره ای از ادارات مدیریت سلامت و بررسی نحوه رسیدگی و تشدید بازرسی از اماکن و اماکن عرضه غذا و دارو را از محوری ترین خدمات این ستاد برشمرد.

به گفته محمدیان اردی، علاوه بر تلفن 190 و اورژانس 115، تلفن 09141510115 نیز برای دریافت پیام شهروندان اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ادامه داد: برای رسیدن به سلامت گردشگران نوروزی 13 مرکز بهداشتی درمانی در استان فعال شد.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی ها، سفرهای نوروزی امسال برخلاف دو سال گذشته شلوغ خواهد بود، خاطرنشان کرد: برای این منظور اقدامات لازم در حوزه سلامت در قالب ستاد سلامت نوروزی و اقدامات لازم برای دریافت و دریافت ارائه خدمات به مسافران در حوزه بهداشت و درمان به خوبی انجام شده است.

خواندن
فیلم های نوروزی 13 فروردین

محمدیان آردی با اشاره به بالاترین میزان واکسیناسیون از هر سه دوز کرونا در استان اردبیل، گفت: امسال با رفع محدودیت سفر، شرایط استان اردبیل برای سفرهای نوروزی بسیار مساعد است و انتظار می رود تعداد زیادی از مسافران سفر کنند. در تعطیلات نوروز». امسال وارد این استان شوید.

دکتر. محمدیاناردی افزود: علاوه بر این مراکز، مراکز جامع سلامت در هر یک از شهرهای استان اردبیل برای ادامه روند واکسیناسیون کرونا ایجاد و فعال خواهد شد.

وی یادآور شد: با وجود کاهش میزان شیوع کرونا، در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، احتمال تشدید شیوع و حتی ظهور موج جدید کرونا وجود دارد و لذا ضروری است شهروندان و مسافران نوروزی علاوه بر پروتکل های بهداشتی، واکسن کرونری به ویژه نوبت سوم دریافت کنید.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *