تشکیل کارگروه مشترک موزه مرکزی شهدا و موزه انقلاب و دفاع مقدس

[ad_1]

تشکیل کارگروه مشترک موزه مرکزی شهدا و موزه انقلاب و دفاع مقدس

تشکیل کارگروه مشترک موزه مرکزی شهدا و موزه انقلاب و دفاع مقدس

به گزارش ایسنا، محمدعلی فقیه، سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با علی اصغر جعفری، رئیس موزه و موزه انقلاب و دفاع مقدس، بر لزوم ارتقای وضعیت موجود تاکید کرد. فرهنگ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس راه را برای اثربخشی دوگانه فعالیت‌های فرهنگی باز می‌کند که در دیدار اخیر با رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر این موضوع تاکید شد. .
سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به لزوم همگانی شدن اقدامات ترویجی در حوزه ایثار و شهادت گفت: استخراج 10 روز طول می کشد و وارد فاز عملیاتی می شود.
دکتر. علی اصغر جعفری، مدیر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گزارشی از فعالیت های این مجموعه در سال گذشته ارائه کرد و گفت: تشکیل کارگروه مشترک اولین گام برای توسعه فعالیت ها درباره موزه ها است. اسناد دفاعی ادامه دارد
رحیم نریمانی، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست گفت: بیشتر برنامه ها و همایش های فرهنگی بنیاد در باغ تالارهای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. و عموم مردم ضروری است و استفاده از فضای مجازی، سیستم های مستندسازی تخصصی و بازدید از موزه های مجازی می تواند راه را برای توسعه فعالیت های فرهنگی مشترک هموار کند.
انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
پخش سریال جدید نیمه شعبان عصر جدید

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *