تأثیر راهبردی راهپیمایی روز قدس بر انتفاضه فلسطین

[ad_1]

سومین جلسه ستاد انتفاضه و قدس با حضور رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، کارکنان تشکل های عضو و ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در نهضت اسلامی برگزار شد. جمهوری اراده

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای برابری تبلیغات اسلامی، رمضان شریف در ابتدای این نشست با اشاره به ماه مبارک رمضان و اوج گیری مبارزات ملت فلسطین در این ماه مبارک، گفت: مبارزه مردم فلسطین. علیه رژیم جعلی، کودک کش و موقت صهیونیستی و اینکه این تحولات و تحرکات میدانی، راهپیمایی روز قدس را امسال بسیار مهم کرده است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به مبارزات چشمگیر مردم فلسطین در ماه های اخیر و شرایط مختلف نظامی و امنیتی که در سرزمین های اشغالی به وجود آمده است، گفت: نوار غزه اما اکنون این مقاومت در حال گسترش به کرانه باختری و تمامی سرزمین های اشغالی است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین و موضوع حمایت از مردم مظلوم آن منطق و بینش دینی، انسانی و حقوق بشری دارد و این یک موضع ثابت و همیشگی است.

رمضان شریف ادامه داد: روز قدس هر ساله به عنوان روزی مهم است که پرونده جنایت و اشغالگری رژیم موقت و رو به زوال صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و تجاوز به مسجد الاقصی به عنوان قبله اول. مسلمانان خوانده می شوند و در معرض افکار عمومی جهان قرار می گیرند». و از حساسیت قاطعی برخوردار است و راهپیمایی روز قدس تأثیر راهبردی قابل توجهی بر روند انتفاضه مقدس خواهد داشت و الهام بخش مبارزان فلسطینی خواهد بود.

خواندن
غلظت گرد و غبار شوشتر و دزفول بیش از 6 برابر حد مجاز

وی افزود: خوشبختانه هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی روز قدس انجام شده است و امسال علاوه بر مراسم میدانی، برنامه های منسجمی در فضای مجازی و رسانه ای داریم.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: با توجه به اینکه از دو سال گذشته راهپیمایی روز قدس تحت تأثیر شرایط کرونا و پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی کشور برگزار می شود، امسال با توفیق خداوند، حضور پرشوری را شاهد بودیم.» و در مسیرهای راهپیمایی روز قدس برای مردم خوشحال خواهیم شد و شرایط و سکوهایی برای این مراسم در فضای باز وجود دارد.

در ابتدای این دیدار، ابوشریف، نماینده جنبش اسلامی فلسطین در جمهوری اسلامی ایران، تحلیلی از وضعیت کنونی فلسطین ارائه کرد و گفت: مسئله اصلی امروز در مسئله فلسطین، مسئله فلسطین است. “قدس شریف”.

وی ادامه داد: صهیونیست ها در طراحی جدید خود راهبرد و سیاست گام به گام را در پیش گرفته اند و با برنامه ریزی برای حضور شهرک نشینان فلسطینی و مسلمان سعی در حفظ حضور دائمی خود دارند.

وی افزود: متأسفانه برخی از کشورهای عربی موضوع بازسازی غزه را برای آرام کردن اوضاع قدس شرطی کردند، اما با وجود فشارهای صهیونیست ها و تشکیلات خودگردان، مردم به صحنه آمدند و اوضاع را به گونه ای تعریف کردند که میانجی های رژیم صهیونیستی. برای پایان دادن به وقایع اورشلیم استفاده شد.

در پایان اعضای حاضر گزارشی از روند اقدامات و برنامه های انجام شده در رابطه با راهپیمایی روز قدس ارائه کردند.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

خواندن
تلاش استاندار تهران برای احیای 800 واحد تولیدی راکد در استان

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی سوریه (7)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *