برگزاری ششمین دوره مسابقات جانبازان و معلولین خراسان شمالی

[ad_1]

ایسنا/ خراسان شمالی رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین خراسان شمالی از برگزاری ششمین دوره مسابقات جام رمضان جانبازان و ورزشکاران دارای معلولیت استان به همت شهرستان بجنورد خبر داد.

ایمنی برات در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مسابقات پس از دو سال وقفه به دلیل گسترش تاج در رشته های فوتبال هفت نفره، وزنه برداری، دیسک، نیزه، مچ اندازی، در 6 اردیبهشت ماه 1300 برگزار می شود. , ویلچر , پنالتی بسکتبال. ، برای گاو دو سرعت و بوچیا با حضور 160 ورزشکار از سراسر استان در دو گروه آقایان و بانوان به میزبانی سالن ورزشی ایثار شهرستان بجنورد برگزار شد.

امنیت افزوده: این مسابقات به میزبانی سالن ایثار شهرستان شیروان با حضور 150 ورزشکار در رشته های دارت، والیبال نشسته و هندبال در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد.

وی ادامه داد: در زمین والیبال نشسته اسفراین مقام اول، شیروان دوم و فاروج مقام سوم و در زمین چتر نجات آقایان. علی قدیری از شیروان مقام اول، یاسر میر از بجنورد مقام دوم، حافظ یزدانی از بجنورد مقام سوم و در قسمت بانوان مرضیه ایزدی از شیروان مقام اول، فاطمه رهنورد از بجنورد مقام دوم و عشرت کمالی از بجنورد مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

ایمنی ادامه داد: همچنین در ضربات پنالتی بسکتبال در بخش مردان ابوالفضل سلحشور اول، محمود اکرامی بجنوردی در مقام دوم، برات غیور بجنوردی در جایگاه سوم در بخش بانوان الهام داینده دی شیروان مقام اول، مریم تقویان دی شیروان در مقام اول. مقام دوم، در یزدان رمضان زاده از شیروان مقام اول، جواد قربانی از شیروان مقام دوم و صادق برات زاده بجنوردی مقام سوم را کسب کردند.

خواندن
معتبر ترین نمایندگی خرید فن کندانسور سردخانه

وی افزود: در رشته وزنه برداری محمدرضا بهمن از فاروج مقام اول، برات غیور از فاروج مقام دوم، رضا ایزانلو بجنوردی مقام سوم، در رشته ویلچر مجید رستمی بجنوردی مقام اول، اسحاق ایزانلو از بجنورد مقام اول را کسب کردند. مقام دوم و حافظ یزدانی از بجنورد مقام سوم و در بخش بانوان خدیجه ایزانلو از بجنورد مقام اول، مریم تقوی از شیروان مقام دوم و مرضیه ایزدی از شیروان مقام سوم را کسب کردند.

ایمنی اعلام شده: هادی محبی مقام اول، امین مهربان مقام دوم، ابوالفضل سلحشور مقام سوم و در بخش بانوان مرضیه ایزدی دی شیروان مقام اول، پروانه محمدپور بجنوردی مقام دوم و رقیه حاتمی بجنوردی مقام سوم کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در منهای 90 آقایان حمیدرضا طیبی مقدم از فاروج مقام اول، محمد بهمنی از فاروج مقام دوم و امین محمد رضایی از بجنورد مقام سوم و در بخش بانوان معصومه خوشه ده بجنورد مقام اول، زهرا رضایی از شیروان مقام دوم. ، فاطمه رهنورد بجنوردی مقام سوم را کسب کرد.

ایمنی ادامه داد: 90 شلیک پالس مثبت توسط حافظ یزدانی بجنوردی مقام اول، برات نبوی بجنوردی مقام دوم و در ماده 100 متر یزدان رمضان زاده شیروان مقام اول، محمد بهمنی مقدم از فاروج مقام دوم، محمد آدینه پور بجنوردی مقام دوم. مقام سوم و در بخش بانوان فاطمه حسن زاده شیروان مقام اول و فاطمه کریمی دی شیروان مقام دوم را کسب کردند.

حراست در خصوص تعداد ورزشکاران فعال در این رشته ورزشی در استان گفت: 300 ورزشکار در رشته های دوومیدانی، وزنه برداری، دیسک، نیزه، تیراندازی با تپانچه، تیراندازی با کارابین، تیراندازی با کمان، دارت، سقوط زنگ چتر و بوچیا در استان فعال هستند. جایی که به اردوی انتخابی بوچیا دعوت شدیم.

خواندن
به زودی سیب و سوران به قطب تولید گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان تبدیل می شود

رئیس هیئت جانبازان و معلولین خراسان شمالی با اشاره به مشکلات این ورزشکاران گفت: و غیره.

ادامه داد: کمبود امکانات ورزشی برای ورزشکاران، عدم ورود کافی به سالن های ورزشی، نبود مربیان مجرب برای ورزش این ورزشکاران، عدم حمایت مالی برای اعزام ورزشکاران به مسابقات و… از جمله مشکلات ورزشکاران دارای معلولیت در استان ها این است.

حراست با توجه به شیوع کرونا و شرایط خاص این ورزشکاران گفت: ورزش یکی از ارکان اصلی معلولان و جانبازان است که نقش بسیار موثری در روحیه این ورزشکاران دارد که متاسفانه به دلیل شیوع آن کرونا و وضعیت این ورزشکاران این تمرین باعث دلسردی و از دست دادن روحیه ورزشکاران این رشته‌ها شد.

وی ادامه داد: تکواندو، تنیس، بدمینتون، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، اسب سواری، دوچرخه سواری و قایق رانی در بخش معلولان از هیئت جانبازان و معلولان خراسان شمالی جدا شد.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

آموزش نصب لینوکس مینت در کنار ویندوز

در مراحل بعدی که تنظیمات شبکه و انواع دسترسی ها به سیستم و برنامه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *